Volgend seizoen ingesteld, maar verschijnt niet.
-
Ik heb volgend seizoen ingesteld (gekozen voor Spanje, Real Madrid) en de gebruikelijke boss coins zijn afgeschreven. Waar ik normaal gesproken een dag na de laatste wedstrijd kan aanmelden met mijn nieuwe club, verschijnt deze nu niet in op het carrière scherm. (https://www.onlinesoccermanager.nl/Career)
Is het mogelijk dit te herstellen? Ik speel de competitie Lisdoonvarna immers vanaf 2006.
B.v.d. & m.vr.gr. Coach Karel
-
Hoi,
Vervelend dat je competitie niet is verlengd. Ik zal navragen of er iets fout is gegaan.
-
Ik heb inmiddels een terugkoppeling gehad. Volgens de data had je geen nieuw seizoen ingesteld. Vandaar dus dat je competitie was beëindigd. De laatste keer dat je een seizoen hebt verlengt was op 28 augustus op je clubslot 1.
-
Als clubslot 1 mijn hoofdaccount is, dan kan dit kloppen. Daar heb ik eind augustus een competitie voor België aangemaakt. Het probleem doet zich echter voor in clubslot 2, daar had ik het volgende seizoen Spanje aangemaakt. Dit moet omstreeks 19 september zijn geweest. Ik maak nieuwe competities doorgaans een paar dagen voor het einde van de oude competitie aan.
-
Dan zal je waarschijnlijk vergeten zijn om daadwerkelijk de Bosscoins te betalen, of je moet een foutmelding hebben gekregen. Er is namelijk geen data aanwezig dat je deze daadwerkelijk hebt verlengt op je clubslot 2. Tenzij je met screenshots kunt aantonen dat je toch echt je competitie had verlengd, kunnen we verder niets doen.
-
Sorry, dit vind ik teleurstellend. Er bestaat bij mij geen enkele twijfel. Een vriendelijk, doch dringend, verzoek om dit dit nogmaals na te vragen. Mij gaat het ook niet om de boss coins (al is het afschrijven daarvan voor mij wel de bevestiging dat ik het nieuwe seizoen had ingesteld), ik wil graag dat de 'bug' wordt hersteld en dat ik mijn competitie kan voortzetten. Naast het niet altijd correct voortzetten van een competitie, gaat er schijnbaar ook iets niet correct bij het controleren van mijn melding. Nogmaals, het betreft mijn clubslot 2 en de competitie is genaamd Lisdoonvarna. Ik heb een licht vermoeden dat de 'bug' ontstaat, doordat ik zowel een uitnodiging voor de VIP league als een uitnodiging voor de Winners Cup had ontvangen. Op clubslot 2 kwam namelijk de uitnodiging voor de VIP league te staan, die stond tot het einde van de vorige competitie op clubslot 3.
-
FC Eddie_NL Moderator NLreplied to Coach Karel_NL on 28 Sept 2022, 15:08 last edited by FC Eddie_NL 28 Sept 2022, 15:34
Controleren van je melding is gewoon goed gegaan. Ik heb namelijk nog op je profiel gekeken om te zien om welk clubslot het ging.
Ook wat betreft het betalen van de Bosscoins om de competitie te verlengen is geen data van dat je dit daadwerkelijk hebt gedaan.
Dus zolang je niet kunt aantonen dat je daadwerkelijk die competitie verlengd had, kunnen we niets doen en om die reden sluit ik dit topic.
-
4/7