-
Hoe kan het dat sommige managers een pack kunnen kopen in de store zoals een scout in 2 uur pack en dat andere managers dat pack niet zien in de store en dus ook niet eens kunnen kopen. Dat levert toch ongelijke kansen op? Iemand enig idee waarom niet iedereen de mogelijkheid heeft dat soort packs te kopen?
-
-
@mr-eric-frank-martin_nl Ik kreeg inderdaad ook een melding in mijn feed van een pack 'snelle scout + hogere verkoopkans'
Maar het enige speciale pack dat ik in de store in de app zie is een 'Squad pack' voor 10 coins + 5,99€. Ik betwijfel of dit het juiste pack is want de info button spreekt over extreme trainingsprogressie..
-
Precies. Ik zie ook maar 1 pack.
Mijn crewgenoten zien er 2.
Er is een screenshot van maar dat mag/kan je hier niet uploaden. -
FC Eddie_NL Moderator NLreplied to Mr. Eric Frank Martin_NL on 7 Oct 2022, 21:26 last edited by FC Eddie_NL 7 Oct 2022, 21:27
Screenshots mogen gewoon geüpload worden op dit forum, alleen is er een limiet op de bestandsgrootte. Indien je de melding krijgt dat het bestand dat je probeert te uploaden 'te groot' is, dan zal je dus de bestandsgrootte moeten verkleinen. Dit kan je bijvoorbeeld via onderstaande website doen:
Dit soort packs zijn sowieso alleen via de app beschikbaar en niet via de webversie.
-
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig. Al onze competities zijn verpest door deze klote actie
-
Joost the best lol_NL Dutch Usersreplied to Mr. Eric Frank Martin_NL on 10 Oct 2022, 16:35 last edited by
@mr-eric-frank-martin_nl nou wees blij dat je hem niet hebt kunnen kopen, want geheel volgens verwachting werkt de verhoogde verkoopkans NIET !!!
-
Aangezien het pack op dit moment niet meer gekocht kan worden en er verder ook geen reactie is gekomen, zal ik dit topic sluiten.
-
5/7