-
Waarom kunnen we dat niet meer kiezen? Het is al jaren zo en nu plots komen jullie af dat het door sommige misbruikt werd... Wat is dat voor achterlijke reden?
Vreselijk dat Miniclip of de mensen die hier aan het roer staan dat zomaar gaan beslissen zolang wij maar lekker BC betalen. Echt belachelijk hoe dit spel met de jaren verneukt is omwille van dwaze mensen.
-
En onmogelijk om alle avatars te kunnen controleren... Als mensen last hebben zullen ze dat wel melden? Of willen de mensen die een functie hebben op het forum en in de staff geen moeite meer doen? Zo lijkt het wel.
-
@furrax_nl tis belachelijk idd. Je stopt er aardig wat tijd in om leuke afbeeldingen voor je crew te regelen. En het word zo van tafel geveegd. Door een paar zielige figuren. Ze kiezen liever voor die zielige figuren die in winnerscups 100euro er doorheen jagen . Dan voor managers die al jaren dit spel spelen. Die hele winnerscups en andere compas op osm speel ik al lang niet meer waar al die achterlijke pay2win shit aanstaat. Kansloos ben je als je op je bcs uitgaves let. Maar ik zeg jullie eerlijk. Dit spel zal alleen nog maar meer verneukt worden. Alles draait om geld en niet om spelplezier. We kunne blijve mekkeren maar t helpt niet. Tis ook moeilijk om zomaar afscheid te nemen van dit spelletje. Maar ze vragen er echt om. En het erge is? Als wij allemaal stoppen is er niemand daar die dat heel erg vind hoor. Zeker omdat wij nog zomin mogelijk bcs wille uitgeven. Dit is wel echt een probleem hoor. En Jeroen Derwort de maker van dit spel heeft zn zakkies al gevuld. Dus ja..... en kijk ook naar die afbeeldingen die je nu kan kiezen alsof ik weer terug ben in de kleuterklas van vroeger. Manman
-
Eerdaags kunne we crewafbeeldingen kopen met bosscoins zal wel een verdien module aan vast zitte weer
-
@furrax_nl Dit heeft niks met ons te maken. Wij hebben evenveel te zeggen als jullie. Wij hebben altijd moeite gedaan om crews/spelersnamen/avatars die ongepast zijn te melden en dit zullen we ook blijven doen.
-
Het is inderdaad jammer dat je niet meer je eigen profielfoto kunt uploaden, maar er is niets aan te doen. Ik weet ook niet of dit met de privacywet te maken heeft, die steeds verder aangescherpt zal worden, of dat Gamebasics/Miniclip gewoon bang is dat ze ooit misschien aangeklaagd worden omdat iemand er zich door aangesproken voelt.
-