Nationaal Kampioenschap
-
Direct doorgaan. Rond 10 januari gaan KL en CK van start en vermoedelijk CC ook nog. Dan kun je maar beter al verder in het toernooi zijn wat mij betreft. Anderen spelen ook nog duels, dus dan heb je al 5 slots nodig. Mits je alles speelt uiteraard. Maar het geeft wat lucht als dit direct verder gaat vermoed ik.
-
Direct doorgaan. Worden de huidige selecties mee genomen naar de volgende competities?
-
@wooper_NL Hoe kan het zijn dat ik bovenaan sta 5punten los, en daarna ineens 5 wedstrijden achter elkaar verlies zelfs van teams zonder manager.... Kan echt niet. Zonder de tactiek te wijzigen oid.. Lijkt wel doorgestoken kaart zeg.
-
Ja @wooper_NL hoe kan dit?
Verklaar je nader aub! -
@Farmers_NL Ik heb geen idee. De teams zonder managers hebben natuurlijk nog altijd een hoge teamwaarde als ze een manager gehad hebben.
Ook zijn er veel trainingsevents geweest waardoor de anders teams sterker geworden zijn.
Misschien zijn je spelers vermoeid en heb je daardoor een slechtere flow.
-
@Farmers_NL Beetje tegenstand en pech en meteen janken dat het zaakje stinkt Misschien een keer je tactiek/formatie aanpassen en je verloor geen 5x maar 4x waarvan 3 tegen goede managers en 1x cpu daarom zeg ik al beetje tegenstand en gaat direct mis bij je. Probleem ligt echt bij jezelf en niet bij osm.
-
@Farmers_NL welkom in de osm wereld. Sta ook versteld elke keer weer. Maar ja was weer een geweldig NK. Tis maar net hoe de pet van de simulator staat die dag. Maar sommige managers met dit spel hebbe nooit pech lijkt wel succes allemaal in de volgende ronde voor alle osm helden
-
Maar ik probeer er achter te komen waarom sommige managers nooit pech hebben ze hebbe wel vaak de grootste mond hier . Dat maakt het dan helemaal vervelend vind ik. Maar ja je hebt altijd baas bove baas toch?? hahaha
-
Ja, wij hebben maar op een knop te drukken en die manager verliest dan.
Helaas staan nog niet alle managers in onze database.
-
@wooper_NL Je zou dit binnenskamers houden, dalijk proberen zij mij weer te hacken.
Geweldig om iedere dag voor 19:00 te bepalen wie er genaaid wordt door de engine
-
@L-R-van-kessel_NL Sorry Lorenzo, de managers hebben het recht om de waarheid te weten. #klokkenluiderVanOsm
-
@wooper_NL Ik mag het zelfs bij de Fifa bepalen op het WK, of dacht jij echt dat Saudi Arabiรซ en Japan zomaar konden winnen van Argentiniรซ en Duitsland.
-
@L-R-van-kessel_NL
Je gaat Belgie morgen toch laten winnen van Kroatie, je hebt de spanning er lang genoeg in gehouden hรฉ -
@Farmers_NL Qatar heeft veel invloed.
-
@wooper_NL geef je het eindelijk een keer toe ouwe belchinees? Maak maar.een dolletje hoor ouwe Alfred fan. Manman. Er zijn hier gewoon een paar van gaaltjes die de boot gemist hebbe in het echte voetbal denk ik. Sterk hoor
-
@L-R-van-kessel_NL hoi๏ธ Ik geloof niet dat jij er iets mee te maken hebt hoor Je doet ook je uiterste best om een echte van gaaltje te worden op osm toch?? Gaat alleen wat stroefer bij sommige managers. De 1 heedt wat meer geluk als een ander toch? Ach als.je maar lol hebt toch??
-
Tussenstand NK
-
@wooper_NL Mijn post heeft een hoop los gemaakt zie ik en alle bewaarde geheimen zijn boven water gekomen. Gelukkig heb je het knopje weer los gelaten, maar waarschijnlijk te laat. Ineens weer met 5 - 0 gewonnen.. Succes allemaal, volgend jaar beter
-
@wooper_NL Bedankt Mattie
-
Tussenstand NK: