Nationaal Kampioenschap
-
Maar ik probeer er achter te komen waarom sommige managers nooit pech hebben ze hebbe wel vaak de grootste mond hier . Dat maakt het dan helemaal vervelend vind ik. Maar ja je hebt altijd baas bove baas toch?? hahaha
-
Ja, wij hebben maar op een knop te drukken en die manager verliest dan.
Helaas staan nog niet alle managers in onze database.
-
@wooper_NL Je zou dit binnenskamers houden, dalijk proberen zij mij weer te hacken.
Geweldig om iedere dag voor 19:00 te bepalen wie er genaaid wordt door de engine
-
@L-R-van-kessel_NL Sorry Lorenzo, de managers hebben het recht om de waarheid te weten. #klokkenluiderVanOsm
-
@wooper_NL Ik mag het zelfs bij de Fifa bepalen op het WK, of dacht jij echt dat Saudi Arabië en Japan zomaar konden winnen van Argentinië en Duitsland.
-
@L-R-van-kessel_NL
Je gaat Belgie morgen toch laten winnen van Kroatie, je hebt de spanning er lang genoeg in gehouden hé -
@Farmers_NL Qatar heeft veel invloed.
-
@wooper_NL geef je het eindelijk een keer toe ouwe belchinees? Maak maar.een dolletje hoor ouwe Alfred fan. Manman. Er zijn hier gewoon een paar van gaaltjes die de boot gemist hebbe in het echte voetbal denk ik. Sterk hoor
-
@L-R-van-kessel_NL hoi️ Ik geloof niet dat jij er iets mee te maken hebt hoor Je doet ook je uiterste best om een echte van gaaltje te worden op osm toch?? Gaat alleen wat stroefer bij sommige managers. De 1 heedt wat meer geluk als een ander toch? Ach als.je maar lol hebt toch??
-
Tussenstand NK
-
@wooper_NL Mijn post heeft een hoop los gemaakt zie ik en alle bewaarde geheimen zijn boven water gekomen. Gelukkig heb je het knopje weer los gelaten, maar waarschijnlijk te laat. Ineens weer met 5 - 0 gewonnen.. Succes allemaal, volgend jaar beter
-
@wooper_NL Bedankt Mattie
-
Tussenstand NK:
-
Voor heel wat spelers is het Nationaal Kampioenschap al voorbij.
Dit zijn de spelers die doorgaan naar de 2e ronde!Proficiat en heel veel succes aan de spelers die zullen uitmaken wie de finaleronde zal spelen.
-
Loting 2e ronde Nationaal Kampioenschap
Startdatum: maandag 5 december
Uur: te bepalen door Game BasicsDe nummers 1 en 2 gaan opnieuw door naar de volgende en laatste ronde.
Opgelet: DE 3 DAGEN VOORBEREIDING VALLEN WEG
Moderators dienen voor 18 uur de uitnodigingen te versturen.
Game Basics zal opnieuw de competities aanmaken. Elke moderator zal opnieuw een team toegewezen krijgen op het slot waar je de 1e ronde mee gespeeld hebt.
De competities worden gecontroleerd op samenspel. In de eerste ronde waren er helaas 3 gevallen van samenspel. Deze spelers zijn op de hoogte en hebben een passende straf gekregen.
Reservelijst
Er is een reservelijst mochten er deelnemers afzeggen of niet in de competitie stappen. De reservelijst bestaat uit alle spelers die 3e werden in hun competitie.Door loting is bepaald in welke volgorde de spelers zullen geselecteerd worden om "no shows" te vervangen. Gelieve voor 19 uur uw team in te nemen.
Als er spelers zijn die een troostfinale willen spelen wil ik gerust vragen aan GB om een extra competitie aan te maken
-
-
@wooper_NL Ik kan mezelf niet meer terug vinden 🧐
-
@AFCA6706_NL Ah sorry man. Ik bekeek de competitie via Bjothur maar hij speelt 2 keer een "teams van vroeger" competitie. Ik had de verkeerde vast. De lijst is aangepast.
-
@wooper_NL NP! Bedankt voor het snelle reageren en het aanpassen.
-
Loting en meer info staan op de vorige pagina (als je het forum bekijkt via telefoon).
-
Uitnodigingen voor mijn league zijn allemaal verstuurd.
Veel suc6!