WK 2022 Qatar
-
Aardige affiches hoor:
Nederland - USA
Spanje - Marokko
Japan - Kroatie
Argentinie - Australie
Frankrijk - Polen
Engeland - Senegal
Duitsland - Belgie (Vriendschappelijk) -
@Patje-Miltie_NL Vergeet Italie-Turkije en Colombia-Egypte niet haha.
-
Op voorhand had ik toch niet verwacht dat landen als België, Denemarken en Duitsland de poulefase niet zouden overleven. Realiteit is dat ze alledrie gewoon ondermaats tot slecht gespeeld hebben, al geldt dat ook voor Nederland en zij komen er toch zonder kleerscheuren door.
-
@L-R-van-kessel_NL
-
@LCFVR30_NL Idd. Mijn Scorito ook niet
-
@LCFVR30_NL said in WK 2022 Qatar:
Op voorhand had ik toch niet verwacht dat landen als België, Denemarken en Duitsland de poulefase niet zouden overleven. Realiteit is dat ze alledrie gewoon ondermaats tot slecht gespeeld hebben, al geldt dat ook voor Nederland en zij komen er toch zonder kleerscheuren door.
We kunnen Uruguay ook aan het rijtje toevoegen. De plotselinge overwinning van Zuid-Korea valt ook niet te voorspellen trouwens!
-
Belgie had ik zien aankomen, eerder omdat ik Marokko en Canada beide als gevaarlijke outsiders zag.
Duitsland en Denenmarken zeer onverwachts.
Maar de overwinningen van Zuid-Korea & Kameroen in de laatste ronde is meer omdat Brazilie en Portugal alweer bezig waren met de volgende ronde. Daarbij komt het Spanje ook niet slecht uit dat zij 2e in de poule zijn geworden i.p.v. 1e.
In de 8e finales kunnen Japan nog verrassen tegen Kroatie en Zwitserland tegen die Portugezen.
Maar meeste kans op Spanje-Portugal & Brazilie-Kroatie in de kwartfinale.
Nederland-Argentinie & Engeland-Frankrijk heb je sowieso 3 hele mooie potjes (Brazilie-Kroatie minder boeiend). -
@L-R-van-kessel_NL Marokko
-
@Patje-Miltie_NL Mooi voor Marokko, verdiend ook tegen Spanje op deze manier.
Tegen Portugal maken zij ook gewoon kans, waardoor de plek om 3/4e plek tegen Nederland zeker tot één van de mogelijkheden behoort hierdoor.Maar ik ben benieuwd naar de wedstrijden in de kwartfinales (Mijn voorspelling tussen de haakjes) :
Brazilië - Kroatië (2-0)
Nederland - Argentinië (1-1^)
Marokko - Portugal (0-2)
Engeland - Frankrijk (2-2^)De finale Portugal - Argentinië is voor de voetbalwereld natuurlijk de droomfinale vanwege Messi - Ronaldo.
Maar Nederland - Engeland behoort ook gewoon tot de mogelijkheden. -
@L-R-van-kessel_NL said in WK 2022 Qatar:
Maar ik ben benieuwd naar de wedstrijden in de kwartfinales :
Brazilie - Kroatie 3-1
Nederland - Argentinie 1-2
Marokko - Portugal 0-2
Engeland - Frankrijk 1-3Dit is mijn verwachting...
-
@Patje-Miltie_NL Die van mij heb ik even achter het oorspronkelijke bericht gezet.
Zo te zien gaan wij uit van dezelfde halve finales.
-
Na enkele dagen afkicken kijk ik toch wel uit naar de kwartfinales. Er zitten schitterende affiches tussen. Sommige wedstrijden hadden ook niet misstaan al finale.
Brazilië - Kroatië 3-0
Nederland - Argentinië 2-1
Marokko - Portugal 1-3
Engeland - Frankrijk 1-2 -
Het is wel een WK van de verrassingen.
Ik denk dat de kwartfinales wel spannende potjes zijn.
Mijn laatste 4: Brazilie, Nederland, Portugal, Frankrijk.
Echter krijgen ze deze plaatsen niet cadeau -
Het enige pooltje waar ik aan meedeed is toch al verknald
-
Modric INCREDIBLE
-
My prediction for today : Morocco and France
-
@otman347891 England - Portugal
-
Halve finales:
-
@maricja_NL ik denk Marokko en Kroatie in de finalen en dan denk dat ik Modric er met de titel vandoor gaat
-
@L-R-van-kessel_NL said in WK 2022 Qatar:
Nederland-Argentinie & Engeland-Frankrijk heb je sowieso 3 hele mooie potjes (Brazilie-Kroatie minder boeiend).
op voorhand zijn dit wel normale uitspraken