OSM app op iOs
-
Hoi,
Als ik de OSM-app opstart op iOs krijg ik direct een foutmelding - ‘Sorry, er is iets verkeerd gegaan hier.’ Als ik deze melding een paar keer wegklik en advertenties toesta krijg ik daarna de foutmelding ‘Er is iets misgegaan bij het starten van OSM. Kom alstublieft later terug.’
De tips uit het forum heb ik allemaal al geprobeerd (de app meerdere keren opnieuw geinstallereerd | telefoon opnieuw op starten | het geforceerd stoppen van de app -> regio naar wereld + geforceerd stoppen -> regio naar NL + geforceerd stoppen).
What to do?
Telefoon: iPhone 11
iOS: 16.3
Laatste versie van OSM-app -
Hoi,
Zou je een filmpje kunnen posten met alle handelingen die je vericht. Dus vanaf het opstarten van de app tot aan het probleem.
-
@FC-Eddie_NL Hi Eddie, zie de WeTransfer-link: https://we.tl/t-Y6WiYjSdUj
-
Dank je wel. Ik heb er een melding van gemaakt. Nu is het wachten op een reactie.
-
Volgens Gamebasics heb je de app te vroeg gesloten na het switchen van de regio, waardoor die methode niet goed heeft gewerkt.
Bij het switchen van de regio van NL naar wereld en het openen van de app, had je eerst nog de toestemming moeten verlenen om zodoende bij het aanmaken van een nieuw account of het inloggen op een bestaand account te komen.
Bij het terugswitchen van NL naar Wereld en daarna de OSM app weer openen, had je daarna kunnen zien of de foutmelding er nog steeds is. Indien wel, had je daarna kunnen proberen om op 'doorgaan' bij de foutmelding moeten klikken. Als je daarna verder kon had je de toestemming kunnen verlenen om vervolgens bij de keuze om in te loggen op een bestaand account of een nieuw account aan te maken aan te komen. Daarna had je kunnen proberen om in te loggen om te zien of het probleem verholpen is.
Zou je dit opnieuw willen proberen? Mocht het daarna alsnog niet werken, zou je er dan opnieuw een filmpje van willen maken?
-
@FC-Eddie_NL Helaas, geen succes. Nieuw filmpje: https://we.tl/t-GnDYZnC1lY. Niet in het filmpje opgenomen, maar Game Center staat nog steeds uit