Boek over OSM
-
@Administrator_NL Dag Jeroen. Prachtig dat er een boek verschijnt over het spel die voor velen van ons een "part of life" geworden is.
Ik ben benieuwd hoe je kijk was/is op het spel.
Waarschijnlijk kan je door middel van een event op osm bekend maken dat er een boek op de markt komt over osm. Overige advertisement, daar heeft Lorenzo al een optie gegeven.
Heel veel succes met het boek!
-
Ha, geinig, ik ben al maanden niet actief geweest op het forum en ik zie dit nu. Uiteraard laat ik dan wel even weten dat ik dit boek zeker zou lezen. Er is tot nu toe geen spel zo verslavend geweest als OSM. Soms stop je weer even, dan vraagt iemand weer of je een keer mee doet met een competitie en je twee dagen later heb je 4 slots vol. Dus ja, stuur maar op
Ik ben vooral benieuwd naar het gedeelte waar de overgang werd gemaakt van seizoenskaarthouders naar bosscoins en wat daar in dat boek over terugkomt. En hoe het ondanks veel gezeur vanuit de "harde kern" toch goed speelbaar is gebleven en de meesten nog steeds zijn blijven hangen.
Mocht ik een gesigneerd exemplaar ontvangen, zal ik hem rond laten gaan in de Looking for Silverware groep waar ik al een aantal jaar onderdeel vanuit maak. Thanks!
-
Spijtig dat het sinds de bosscoins verneukt is.
-
Boek SCOREN! is te bestellen.
https://www.sparkleauteurs.nl/product/scorenOp 18 oktober komt het uit. Als je voor die tijd bestelt, kun je aangeven dat je een gesigneerd exemplaar wilt.
Het is mooi op tijd voor Sinterklaas en Kerst. Dus wie een leuk cadeau zoekt voor een vriend die fanatiek OSM speelt, hoeft niet langer te zoeken
-
Helaas is OSM al jaren verneukt. Geen deftig forum meer en nog minder geen bezoekers en draait enkel om het geld. Miniclip is zo'n website voor amateurs.
-
En niet gratis dus?
@Administrator_NL said in Boek over OSM:
Boek SCOREN! is te bestellen.
https://www.sparkleauteurs.nl/product/scorenOp 18 oktober komt het uit. Als je voor die tijd bestelt, kun je aangeven dat je een gesigneerd exemplaar wilt.
Het is mooi op tijd voor Sinterklaas en Kerst. Dus wie een leuk cadeau zoekt voor een vriend die fanatiek OSM speelt, hoeft niet langer te zoeken
-
Ik heb inmiddels gemerkt dat dit forum niet meer zo leeft als het ooit heeft gedaan. Nu heb ik wel beloofd de eerste reageerders een boek toe te sturen. Die belofte wil ik gestand doen. Daarvoor heb ik jullie adresgegevens nodig. Kunnen degenen die het boek willen hebben en hier tijdig hebben gereageerd, mij hun adresgegevens sturen? Handigste is via LinkedIn. Je kunt mij vinden als Jeroen Derwort en een PM sturen.
-
@Administrator_NL Helaas is het forum geen schim meer van wat het ooit was geweest.
Een doordeweekse dinsdagnacht in november werd nog drukker gepost dan hier in één maand tijd.Wel sportief dat je alsnog de gesigneerde boeken wilt versturen aan degene die hebben gereageerd.
Zelf ben ik van plan het boek te gaan lezen in november tijdens een strandvakantie, bij terugkomst zal ik mijn gedachtes erover uitwisselen op het forum hier -
@L-R-van-kessel_NL Eens. Spijtig genoeg.
-
@K-speciaal_NL Ik draai ook al mee sinds 2005. Ik ben toen samen met een klasgenoot begonnen op het account Zulte_brugge. Toen kwam Zulte-Waregem voor het eerst in België in eerste klasse. Ik was benieuwd naar dat team en ik koos 'Zulte' in de naam. Hij was fan van Brugge en koos hij dat. Enkele maanden later gok ik dan zelf begonnen met een eigen account (jestrogol nenad) Vernoemd naar spits destijds van Anderlecht. In juni 2007 startte ik dit account op en loop hier nogsteeds rond. Ondertussen volgend jaar al 15 jaar lid van mijn huidige crew. Tijd vliegt. Ik was destijds actief op bijna 30 crewfora en dat dagelijks! Mis dat wel!
-
Heb een berichtje achtergelaten via OSM @Jeroen
Via LinkedIn moest ik Premium worden en ik vind dat zonde want ik gebruik dat totaal niet. Alvast bedankt. -
@L-R-van-kessel_NL Mooie tijden. Net als ‘s nachts om de twee uur een wekker zetten voor de worker en waar sommige “cafe’s” op de fora drukker waren dan vele kroegen in ons land Toch blijft het spel verslavend. Dank Jeroen voor het nakomen van je belofte
-
@Furrax_NL Je zou eventueel een connectieverzoek kunnen doen met daarbij een bericht.
-
@tomruitenbeek_NL De wekker zetten! Man er schiet mij gelijk weer te binnen dat ik dat ook nog echt deed.
Wekker om 04.00 om als eerste in de nieuwe competitie een team te kiezen. Geweldig -
@L-R-van-kessel_NL Nooit gedaan maar ken het wel.
-
Het boek is gisteren in goede orde aangekomen, over 2 weken ga ik eraan beginnen terwijl ik geniet van het zonnetje in Zanzibar.
Bedankt voor het exemplaar @Administrator_NL
-
Ik had wel een foto verwacht. Btw, ben jij überhaupt nog in Nederland te vinden?
-
@Furrax_NL Haha, zo min mogelijk
-
Blijkbaar. xD
-
En hij is er. Spijtig geen handtekening omdat de eerste misgelopen was qua verzending maar niet erg. Dit boek brengt mij naar vroeger. Nostalgie en je beseft ook dat de tijd vlug gaat als je dit soort dingen ziet. Benieuwd naar de inhoud. Bedankt Jeroen voor dit mooie cadeau.