Boek over OSM
-
-
Wie het boek nog niet heeft, dit is een goede als kerstcadeau!
-
@L-R-van-kessel_NL
ik ben benieuwd heb hem besteld -
@badboy198512_NL En wat vond je er van?
-
@L-R-van-kessel_NL jah een super mooi boek natuurlijk ik heb er wel flink wat uurtjes in gestoken was een topper
-
Stuur mij ook maar zo'n boek toe!
-
@patrickveldhovenn_NL Zo uit welk hol ben jij gekropen? Hoe is het dan.
-
-
In mei heb ik het boek gekregen vanuit Gamebasics. Het was erg leuk om te lezen, daar mag Jeroen trots op zijn. Ook een aantal hele interessante onderwerpen. Vooral het stuk over de diverse bedrijven die Gamebasics hebben geprobeerd om over te nemen was leuk om te lezen.
-
Kom je nu mee af... Jeetje.
-
Ik vond het een leuk/goed boek!
-
Grappig. Ik zag dit boek laatst bij een Bruna liggen
-
@Vinçentó-Beçker_NL En gelijk aangeschaft?
-
Hey ViBe.
-
@Fuhrax_NL Hoi
@L-R-van-kessel_NL Niet gekocht. Binnenkort kerst dus dan moet er nog iets te wensen zijn hea
-
Staat in dit boek ook hoe het misbruiken van kinderen het belangrijkste verdienmodel was?
#enquetesinvullenwaarbijallemaalprivacygevoeligeinformatiewerdachtergelatenbijlouchepartijen
#stiekembellenmettelefoonvanouders
-
@l0rdShishio_NL Met die enquetes kon je ook altijd onzin invullen, je hoefde je niet aan de regels te houden
-
@L-R-van-kessel_NL haha ja, duh. En je kon ook seizoenskaarten krijgen door geld te doneren aan goede doelen. Dan vulde ik de gegevens in van een of andere McDonalds. Dat leverde veel seizoenskaarten op.
-
@l0rdShishio_NL Serieus werkte dat ook? Haha frauderen kun je dus leren.
Ik kreeg de PSK's altijd gratis bijgeschreven, moest iemand inseinen als mn dagen bijna op waren en dan werd die weer verlengd. Heb denk zelf ooit 2x een Wally kaart(Google maar voor de jonge lezers) gekocht om het zelf te upgraden in het begin nadat ik al 2x eerder telefonisch een SK had besteld met de huistelefoon onder het mom 'ik ga een nieuwe ringtone voor mn telefoon bestellen'.
-
@L-R-van-kessel_NL haha Walliekaarten, ook veel gebruikt voor een ander spel. Goede oude tijd.