Events alleen met BC?
-
Ik ben weer terug op OSM, althans om het weer even te proberen. Het viel me op dat er een training madness event was, maar klopt het dat je tegenwoordig eerst BC moet betalen om aan zulke events mee te doen? En geldt dit voor alle events, bijvoorbeeld ook voor transfer events?
-
Ik zie op de trainingspagina bijvoorbeeld dit: Universele trainer Extra progressie & kortere timer! --- 25 BC om te ontgrendelen
-
Hoi,
Allereerst, welkom terug op OSM.
Wat betreft je vraag: nee hoor, je hoeft niet te betalen voor de weekend events. De extra progressie wordt automatisch berekend over de normale progressie. De Universal Trainer is een nieuwe feature waarmee je voor 25 Bosscoins nog eens extra progressie kan kopen voor de komende 24 uur. Dit staat verder los van weekend events.
-
@KoningCo_NL Pas op als je je trainingen afrond je niet op die extra trainer drukt van 25bc. Al enkele keren te vlug geweest en zo 25bc verloren. Deze onzin heeft Miniclip daar net gezet om managers te misleiden zodat ze kunnen fout klikken.
-
Bedankt voor jullie reacties. Helaas zit ik op een super actieve server waar iemand in de Filipijnse competitie na 24 uur al 6 topspelers uit spelerspacks + een keeper met skill 100 heeft gehaald. Als ik de keuze had dan had ik voor een wat meer gemiddelde server gekozen. Ook was ik dan al gestart met andere slots, maar nu nog geen competities kunnen vinden in de nieuwe (kleine) landen die ik wil spelen. En betalen voor een competitie wil ik niet.
Ik zal op deze actieve server echt kort na de uitgaande transfers nieuwe spelers moeten halen. Kan iemand mij vertellen hoe vaak per dag er uitgaande transfers zijn en tussen welke tijden deze mogelijk zijn?
-
@KoningCo_NL Volle bak handelen tijdens het Transfer Deadline Day event vandaag!! Hopelijk trek je wat bij;)
-
Er zijn 9 momenten gedurende de dag en avond dat op willekeurige tijdstippen je spelers verkocht kunnen worden.
-
F FC Eddie_NL locked this topic