SKHF Café
-
@SSerhatt_NL Een eeuw? ik weet niet of we toen al forums hadden hahaha
-
@patser_NL Goeie tip!
-
-
Hoi! Hoe gaat het met jullie?
Hier in de buurt, hoe goed zijn jullie in eigenlijk voetballen?
Geef alle details!!
Hier is de mijne:
Ik ben erg goed in doel of in verdediging. Afschuwelijk in spits- of middenvelderpositie.
Ik oordeel mezelf:
Rechtervoet (sterke voet) beoordeling: 9/10
Beoordeling linkervoet: 1/10
Schieten: 3/10 (hé, ik speel in de verdediging!)
Passeren: 8/10
Visie en aanpakken: 10/10
-
@patser_NL Iedereen begrijpt wel wat ik bedoel, daar draait het om.
Ja, ik kon m niet vinden op KL kanaal.
@Cutters-Choice_NL Wow dat is een hele unieke tattoo, staat ook op een mooie plek waar iedereen m kan zien.
Iedereen als die ernaar kijkt kan een betekenis eruit halen. -
@Cutters-Choice_NL Ja leuk. Maar je zou denken dat je het ergens anders zou krijgen, waar we dachten dat het echt pijn deed
.
-
@patser_NL Ik begreep niet wat je bedoelt
-
@SSerhatt_NL Thanks.
-
@JAY-ZO Van vele reacties kreeg ik te horen dat de handen gevoeliger zijn dan andere plekken. Daarmee. Echter deze op me bil deed iets meer pijn.
-
@Cutters-Choice_NL Haha, ik begrijp het
-
-
Ooit een zeer talentvolle keeper geweest, vanwege een schouderblessure ermee gestopt. Nu al jaren een veel scorende spits in inmiddels de 35+ competitie op zondagochtend 2e klasse.
Na m'n eerste kruisbandblessure en het vervolgende herstel erop zijn wel alle goals bijgehouden in dat elftal. 219 goals in 105 wedstrijden (waarvan sommige geblesseerd meegespeeld).
In de tussentijd dezelfde kruisband overigens nog eens afgescheurd en speel nu zonder.Vorig seizoen nog 40 goals in 18 wedstrijden
Dit jaar pas 14 na 10 wedstrijden.Van de 219 goals:
36x hattrick (2x dubbele hattrick, waarvan 1 dubbele een perfect dubbele hattrick was)
51 kopballen
7 penalty'sEn mn eigen ranking:
Rechts 9/10
Links 5/10
Koppen 10/10
Afstandschoten 9/10
Passeren 6/10
Passen (kort en lang) 8-10
Snelheid van 8/10 naar 6/10 gegaan..
3e helft : 10/10 -
@BrandZone_NL Je hebt al die doelen gedaan🤯🤯🤯
.....no way
Als je, tegen de derde helft, hetzelfde bedoelt als @patser_NL, dan sorry, maar ik ben beter. Ik beoordeel mezelf 100/10
-
Spelen jullie FC 25 of FC mobiel?