Reizen
-
@BrandZone_NL Vandaar je managernaam?
-
@Cutters-Choice_NL Haha exact
Top 100(bijna 50) OSM is nog een beetje reclame haha.
-
-
@BrandZone_NL Hoeveel talen ken je, hoeveel ben je van plan te leren, en hoeveel leer je?
-
Ik wil Duits leren. 🤪
-
@Cutters-Choice_NL
Ga er voor bro -
@JAY-ZO Het valt mee aan talen. Ik spreek Nederlands en Engels. Duits en Spaans spreek ik pas weer vloeiend als ik het een paar dagen spreek, verstaan doe ik het sowieso.
Verder ken ik in genoeg talen een paar basis en scheldwoorden maar niet benoemenswaardig. -
@BrandZone_EN
Heb je ze ooit gebruikt?
-
En ik ben weer terug uit Vietnam.
Ho Chi Minh City (Voormalig Saigon) en Nha Trang (+ Hon Tré Island) bezocht.Wat een prachtig land, verrukkelijk eten en zeer vriendelijke bevolking.
Om één gerecht uit te lichten: Bahn Mi (goed gevulde broodjes) echt hemels, vooral met krokant buikspek.
Saigon zeer moderne stad, prachtige architectuur. Veel Franse invloeden. Luxe winkelstraten, wolkenkrabbers.
Zelf verbleven in Landmark 81 (Autograph Collection) , het hoogste gebouw van Vietnam en het ena hoogste van Zuid Oost Azie.
Rooftop lounge was inbegrepen als Elite Marriott member. Heerlijk gegeten en cocktails gedronken op 460meter hoogte.Enkele meters/etages daaronder hadden we een suite.Nha Trang meer toeristisch, al was het eiland (Hon Tre) net voor de kust en bereikbaar via speedboot of kabelbaan een oase van rust ondanks een pretpark wat zich ook op het eiland bevind.
Aanrader!
-
@BrandZone_NL
Geweldig!!