SKHF Café
-
@Cutters-Choice_NL Alleen als ik met de auto ben haha. Maar voor jou altijd. Nog een voorkeur voor een merk?
Ik sta trouwens wel op mn hoogste OSM wereldwijde notering ooit. Nummer 31. Dus dat word 31 bier die ik weggeef .
@BrandZone_NL Gefeliciteerd
Ja hier is het zeker toegeslagen, de griep heerst hier.
-
Niet bepaald griep hier in de buurt, keelpijn/keelproblemen en neus-/oorblokkade komt hier vaker voor
-
Niet bepaald griep hier in de buurt, keelpijn/keelproblemen en neus-/oorblokkade komt hier vaker voor
@JAY-ZO geen buikpijn? stekende pijn ofzo, hier heerst dat ook, buikgriep.
-
Heeft het griepseizoen ook al in jullie omgeving toegeslagen?
De dagen worden korter, de temperatuur neemt af en naar mijn gevoel is het halve land minstens verkouden.. Welkom herfst.
Met als voordeel: Herfstbock.
@BrandZone_NL Hier thuis wel maar ikzelf nog niks.
-
@Cutters-Choice_NL Alleen als ik met de auto ben haha. Maar voor jou altijd. Nog een voorkeur voor een merk?
Ik sta trouwens wel op mn hoogste OSM wereldwijde notering ooit. Nummer 31. Dus dat word 31 bier die ik weggeef .
@BrandZone_NL Merk van alcoholvrije bieren wil je zeggen?
-
@JAY-ZO geen buikpijn? stekende pijn ofzo, hier heerst dat ook, buikgriep.
@SSerhatt_NL
Nee, dat soort dingen gebeurt hier in Engeland niet echt. Vroeger was het hier veel tropisch, maar de laatste tijd, denk ik als gevolg van klimaatverandering, is de zon meer uit. Dus als het weer ineens verandert, gebeuren er dit soort problemen.Ook gebeurt het niet zo veel met de Engelse mensen hier in de buurt, maar het gebeurt vooral met ons mensen die erfgoed zijn/hebben van het Aziatische subcontinent
-
@BrandZone_NL Merk van alcoholvrije bieren wil je zeggen?
@Cutters-Choice_NL De beste uitlieg is:
Nee het verschil met Belgie is dat er hier veel minder 'echt' bier wordt gedronken. In Nederland is het voornamelijk pils, La Choufe, Karmeliet triple e.d. zijn ook te verkrijgen op de terrassen maar de biercultuur zoals in Belgie met 500 soorten is er op de meeste terrassen helaas niet, mede doordat Heineken het grootste deel van de horeca bezit en alleen zijn eigen merken aanbied. Dit geldt overigens ook in de UK waar 90% van de horeca van Heineken is.
Herfst of lente Bock is dan een bier van de Nederlandse brouwerijen die dan Bruin of Blond is. Bruin in de herfst, blond in de lente. Hertog Jan Karakter is er ook een afgeleide van bijvoorbeeld.
-
@JAY-ZO Toevallig hetgeen waar ik nu ook al 3 dagen last van heb. Gelukkig geen last van de buik zoals Serhat maar een aantal andere bekende wel weer.
-
@Cutters-Choice_NL De beste uitlieg is:
Nee het verschil met Belgie is dat er hier veel minder 'echt' bier wordt gedronken. In Nederland is het voornamelijk pils, La Choufe, Karmeliet triple e.d. zijn ook te verkrijgen op de terrassen maar de biercultuur zoals in Belgie met 500 soorten is er op de meeste terrassen helaas niet, mede doordat Heineken het grootste deel van de horeca bezit en alleen zijn eigen merken aanbied. Dit geldt overigens ook in de UK waar 90% van de horeca van Heineken is.
Herfst of lente Bock is dan een bier van de Nederlandse brouwerijen die dan Bruin of Blond is. Bruin in de herfst, blond in de lente. Hertog Jan Karakter is er ook een afgeleide van bijvoorbeeld.
@BrandZone_NL Zo mooie uitleg.
Mijn leerlingen hebben er allemaal last van jammer genoeg, de helft komt geen eens opdagen.