Nabeschouwing
-
Dag,
ik heb afgelopen vrijdag mijn 1e seizoen afgerond en er zou een nabeschouwing zijn met statistieken en dergelijke.
Ik heb echter geen nabeschouwing gezien en kan ook de competitie niet meer vinden. Zie ik iets over het hoofd of is er iets fout gegaan? Kan ik dit alsnog ergens inzien?
B.v.d -
Dag,
ik heb afgelopen vrijdag mijn 1e seizoen afgerond en er zou een nabeschouwing zijn met statistieken en dergelijke.
Ik heb echter geen nabeschouwing gezien en kan ook de competitie niet meer vinden. Zie ik iets over het hoofd of is er iets fout gegaan? Kan ik dit alsnog ergens inzien?
B.v.dHoi,
Nadat de laatste speelronde van het seizoen is gespeeld heb je nog een extra 24 uur waarin je alle gegevens van je competitie kan bekijken. Je kan dan nog bijvoorbeeld de laatste uitslagen en de stand bekijken, maar ook bepaalde statistieken. Op de webversie kun je deze statistieken vinden onder Wedstrijden
Statistieken. Via de OSM app is dit bij de competitiestand te bekijken door naar rechts te scrollen.
Na die laatste 24 uur (bij de volgende simulatieronde) wordt je competitie gereset en is deze dus niet meer te bekijken. Je kan dan dus ook weer een ander team gaan managen op dat managerslot.
Vervolgens zal er ook een speciaal bericht in het Nieuws-kader worden geplaatst waar wat extra statistieken worden getoond van je afgeronde seizoen. Dit kan misschien een paar dagen duren voordat deze geplaatst wordt. Het nieuwskader is op de webversie te vinden door op je managernaam te klikken en dan Nieuws. Op de OSM app vind je dit blokje op de homepage.
Hopelijk is het zo wat duidelijker?
-
Ah juist, het is me helder. Ik had het Nieuws-item nog gemist inderdaad. Wel jammer dat je je seizoenen niet in een database terug kan kijken. Het kan je achteraf nog wat benodigde info geven om dingen te verbeteren. Bedankt voor je reactie.
-
Alsjeblieft. Bij deze zal ik je topic sluiten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic