Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Inlog op OSM is niet meer mogelijk via mijn e-mail en paswoord ?

Inlog op OSM is niet meer mogelijk via mijn e-mail en paswoord ?

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
35 Posts 12 Posters 270 Views 11 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

@the-red-scare_NL said in Inlog op OSM is niet meer mogelijk via mijn e-mail en paswoord ?:

Ok, ik heb nu dus 3 accounts waar ik niet meer op kan inloggen omdat die aan een e-mail adres zijn gekoppeld 1000 jaar geleden waarvan ik bij God niet meer weet welk e-mail adres dit is. Daar kan ik nu dus niet meer in en nooit meer op spelen. Wat is dit voor complete waanzin. OSM wordt nog gekker dan de hele toestand in de huidige wereld. Heb hier echt geen woorden voor. Schande!!!!

Dus eigenlijk zeg je dat je multiaccounts hebt (iets dat niet is toegestaan) en nu niet kunt inloggen door deze verandering? Tsja, dat is dus precies een van de redenen waarom dit is gedaan.

Denk daar dus maar even over na en als je een beslissing hebt genomen met welk van de drie accounts je wilt blijven spelen en de andere twee niet, dan kan je contact op nemen met de OSM support. Wellicht willen zij dan de andere twee accounts deactiveren/schorsen en voor het account waar je mee wilt verder spelen een nieuw e-mailadres toevoegen.

https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl

BlacK-_-PanTherR_NLB Offline
    BlacK-_-PanTherR_NL
    Dutch Users
    wrote last edited by

@FC-Eddie_NL

Triest dat je deze persoon hier nu op gaat afrekenen terwijl iedereen momenteel kampt met dezelfde frustraties.. Speel osm vanaf 2005 op de .com versie en kan niet inloggen want gebruik een email uit de prehistorie.. geen idee welke.. ZOALS ZOVEEL MENSEN. Hoe dachten jullie dit onaangekondigd te kunnen voortzetten.. ik wil niet weten hoeveel mensen nu niet kunnen inloggen... kan dit zsm worden teruggedraaid naar managernaam/ww login?

FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
    0

@the-red-scare_NL said in Inlog op OSM is niet meer mogelijk via mijn e-mail en paswoord ?:

Ok, ik heb nu dus 3 accounts waar ik niet meer op kan inloggen omdat die aan een e-mail adres zijn gekoppeld 1000 jaar geleden waarvan ik bij God niet meer weet welk e-mail adres dit is. Daar kan ik nu dus niet meer in en nooit meer op spelen. Wat is dit voor complete waanzin. OSM wordt nog gekker dan de hele toestand in de huidige wereld. Heb hier echt geen woorden voor. Schande!!!!

Dus eigenlijk zeg je dat je multiaccounts hebt (iets dat niet is toegestaan) en nu niet kunt inloggen door deze verandering? Tsja, dat is dus precies een van de redenen waarom dit is gedaan.

Denk daar dus maar even over na en als je een beslissing hebt genomen met welk van de drie accounts je wilt blijven spelen en de andere twee niet, dan kan je contact op nemen met de OSM support. Wellicht willen zij dan de andere twee accounts deactiveren/schorsen en voor het account waar je mee wilt verder spelen een nieuw e-mailadres toevoegen.

https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl

T Offline
      T Offline
      the red scare_NL
      Dutch Users
      wrote last edited by

ik speel al 10 jaar met 4 accounts omdat mensen in mijn directe omgeving er mee stopten. Nooit misbruik van gemaakt, gewoon voor het spelletje. En dan ga jij mij nu vertellen dat ik 1 van de schuldigen ben. Moet echt niet gekker worden vanavond. Dus de 2 procent die er misbruik van maakt verkloot het voor de overige 98 procent. Net als met voetbalsupporters. Denk dat OSM met al het geld wat binnenstroomt dan zelf iets meer in de beveiliging had moeten investeren.

1 Reply Last reply
      0
      • BlacK-_-PanTherR_NLB BlacK-_-PanTherR_NL

@FC-Eddie_NL

Triest dat je deze persoon hier nu op gaat afrekenen terwijl iedereen momenteel kampt met dezelfde frustraties.. Speel osm vanaf 2005 op de .com versie en kan niet inloggen want gebruik een email uit de prehistorie.. geen idee welke.. ZOALS ZOVEEL MENSEN. Hoe dachten jullie dit onaangekondigd te kunnen voortzetten.. ik wil niet weten hoeveel mensen nu niet kunnen inloggen... kan dit zsm worden teruggedraaid naar managernaam/ww login?

FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NL
        Moderator NL
        wrote last edited by FC Eddie_NL

@BlacK-_-PanTherR_NL

Hoezo is het 'triest'. Als hij multiaccounts heeft dan schend hij de regels, iets dat hij vast wel weet. Dit is dus een tegenmaatregel om cheaters proberen te weren van OSM. En laat dat nou net een onderwerp zijn waar zowel op OSM NL als OSM World ontzettend over wordt geklaagd en dat Gamebasics/Miniclip daar veel te weinig tegen doet.

Dat ze deze verandering van te voren hadden moeten communiceren, ben ik volledig met je eens en ook ik vind het frustrerend voor mensen die gewoon 1 account hebben dat ze nu moeite hebben met inloggen. Het kost mij ook vrije tijd die ik nu gebruik om te reageren, terwijl ik graag mijn Playstation had aangezet en lekker was gaan gamen.

Maar met cheaters die door deze maatregel in de problemen komen met hun multiaccounts, daar heb ik dan weer veel minder begrip voor. Je kan je ook gewoon netjes aan de regels houden en met 1 account spelen, zoals de meesten zullen doen. Wellicht dat het niet van te voren communiceren wel bewust is gedaan om ervoor te zorgen dat cheaters niet snel diverse e-mailadressen aan hadden kunnen maken om hun accounts van een mailadres te voorzien.

T 1 Reply Last reply
        0

@BlacK-_-PanTherR_NL

Hoezo is het 'triest'. Als hij multiaccounts heeft dan schend hij de regels, iets dat hij vast wel weet. Dit is dus een tegenmaatregel om cheaters proberen te weren van OSM. En laat dat nou net een onderwerp zijn waar zowel op OSM NL als OSM World ontzettend over wordt geklaagd en dat Gamebasics/Miniclip daar veel te weinig tegen doet.

Dat ze deze verandering van te voren hadden moeten communiceren, ben ik volledig met je eens en ook ik vind het frustrerend voor mensen die gewoon 1 account hebben dat ze nu moeite hebben met inloggen. Het kost mij ook vrije tijd die ik nu gebruik om te reageren, terwijl ik graag mijn Playstation had aangezet en lekker was gaan gamen.

Maar met cheaters die door deze maatregel in de problemen komen met hun multiaccounts, daar heb ik dan weer veel minder begrip voor. Je kan je ook gewoon netjes aan de regels houden en met 1 account spelen, zoals de meesten zullen doen. Wellicht dat het niet van te voren communiceren wel bewust is gedaan om ervoor te zorgen dat cheaters niet snel diverse e-mailadressen aan hadden kunnen maken om hun accounts van een mailadres te voorzien.

T Offline
          T Offline
          the red scare_NL
          Dutch Users
          wrote last edited by

@FC-Eddie_NL
          Ga lekker op je play station, je snapt er toch geen kloten van

1 Reply Last reply
          0

@FC-Eddie_NL

FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote last edited by

@BlacK-_-PanTherR_NL

Net als dat ik tegen andere al heb gezegd: als je niet kunt inloggen via Facebook of via de OSM app met een connectie van je Google Play- of Apple Game Center-account, dan zal je contact op moeten nemen met de OSM support via https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl

Klik vervolgens op 'een aanvraag indienen' en kies voor 'OSM' in het dropdown menu. Daarna kan je het contactformulier invullen. De OSM support kan dan een ander e-mailadres aan je account toevoegen.

BlacK-_-PanTherR_NLB 1 Reply Last reply
            0
            • T Offline
              T Offline
              the red scare_NL
              Dutch Users
              wrote last edited by

Fijn dat ik totaal ongenuanceerd een cheater wordt genoemd....OSM=Dead

1 Reply Last reply
              0

@BlacK-_-PanTherR_NL

Net als dat ik tegen andere al heb gezegd: als je niet kunt inloggen via Facebook of via de OSM app met een connectie van je Google Play- of Apple Game Center-account, dan zal je contact op moeten nemen met de OSM support via https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl

Klik vervolgens op 'een aanvraag indienen' en kies voor 'OSM' in het dropdown menu. Daarna kan je het contactformulier invullen. De OSM support kan dan een ander e-mailadres aan je account toevoegen.

BlacK-_-PanTherR_NL
                Dutch Users
                wrote last edited by

@FC-Eddie_NL

Ik heb gisteravond gelijk een bericht gestuurd aangezien ik op de World versie nu nog steeds niet heb kunnen inloggen en ook nog geen bericht terug heb ontvangen. Ik mag toch hopen dat hier snel op gereageerd gaat worden en niet pas vandaag NA de simulaties? Want dan kan ik met het hoofdaccount + de subs wel gelijk ontslag gaan nemen.. wedstrijden spelen zonder ze goed te kunnen zetten.. Hoe gaan we dit doen?

BlacK-_-PanTherR_NLB 1 Reply Last reply
                0
                • beckerle73_NLB Offline
                  beckerle73_NLB Offline
                  beckerle73_NL
                  Dutch Users
                  wrote last edited by

Dramatisch dat inloggen zonder naam en ww.
                  Dat,ik wil ingelogd blijven,werkt niet..

1 Reply Last reply
                  0

@FC-Eddie_NL

Ik heb gisteravond gelijk een bericht gestuurd aangezien ik op de World versie nu nog steeds niet heb kunnen inloggen en ook nog geen bericht terug heb ontvangen. Ik mag toch hopen dat hier snel op gereageerd gaat worden en niet pas vandaag NA de simulaties? Want dan kan ik met het hoofdaccount + de subs wel gelijk ontslag gaan nemen.. wedstrijden spelen zonder ze goed te kunnen zetten.. Hoe gaan we dit doen?

BlacK-_-PanTherR_NL
                    Dutch Users
                    wrote last edited by BlacK-_-PanTherR_NL

En inmiddels zijn de simulaties op de Wold versie geweest doe ik met 3 teams bovenin mee en heb ik GEEN bericht ontvangen van OSM.. lekker dan, hier geef ik mijn geld aan uit? Wat is dit…

@FC-Eddie_NL

@the-red-scare_NL

1 Reply Last reply
                    0

@Mister100_NL said in Inlog op OSM is niet meer mogelijk via mijn e-mail en paswoord ?:

"Je kan proberen om 'blijf ingelogd' aan te vinken en na het spelen dan niet op 'uitloggen' klikken. Hopelijk werkt dat en hoef je op deze manier niet telkens een nieuwe inlogcode aan te vragen." Ik zie nergens blijf ingelogd vinden. Nergens tegn gekomen ???

Dit staat in ieder geval op de webversie, onder de twee inlogmogelijkheden (code aanvragen en Facebook. Daar zie je 'ik wil ingelogd blijven' staan met een checkbox die je aan kan vinken. Ik weet niet of dit ook op de OSM app kan.

Mister100_NLM Offline
                      Mister100_NLM Offline
                      Mister100_NL
                      wrote last edited by

@FC-Eddie_NL 👍

1 Reply Last reply
                      0
                      • patser_NLP Offline
                        patser_NLP Offline
                        patser_NL
                        wrote last edited by

Jep dat krijg je met dit soort wijzigingen, dan heb je de boel helemaal op stelten... Maar ik geloof dat ze dit nu voor onbepaalde tijd teruggedraaid hebben, en ons dan wél op de hoogte zullen houden.

Violence on many sides

OSM Updates: https://discord.gg/MgMxAq7VpP

1 Reply Last reply
                        0
                        • Mister100_NLM Offline
                          Mister100_NLM Offline
                          Mister100_NL
                          wrote last edited by

Bij mij is het momenteel weer inloggen zoals vroeger. Gedaan met 10 x of meer een nummer aan te vragen.

1 Reply Last reply
                          1
                          • FC Eddie_NLF Offline
                            FC Eddie_NLF Offline
                            FC Eddie_NL
                            Moderator NL
                            wrote last edited by

Update: Deze beslissing is tijdelijk teruggedraaid. Je kan dus voorlopig met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen via de webversie van OSM. Via de OSM app is dit niet mogelijk.

Het gebruik van gebruikersnaam en wachtwoord zal dus uiteindelijk definitief gaan verdwijnen. Zorg er dus voor dat je nu tijdig een sociale connectie koppelt (Google, Apple of Facebook) of een ander e-mailadres invult als je oude niet meer in gebruik is.

Wanneer het eenmaal zover is zal dit nu wel duidelijk gecommuniceerd worden. Zie het onderstaande topic voor meer informatie:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/76463/important-change-to-the-login-method-on-web-version

1 Reply Last reply
                            0
                            • KoningCo_NLK Offline
                              KoningCo_NLK Offline
                              KoningCo_NL
                              Dutch Users
                              wrote last edited by

Als mijn mailadres klopt hoef ik dus niks aan te passen om in te kunnen blijven loggen? Wel jammer dat inloggen omslachtig wordt, voor mij is een wachtwoord veilig genoeg en sneller dan met een verplichte e-mailcode. Van mij had dit een optionele instelling mogen worden, die ik dan niet zou gebruiken.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                              0
                              • KoningCo_NLK KoningCo_NL

Als mijn mailadres klopt hoef ik dus niks aan te passen om in te kunnen blijven loggen? Wel jammer dat inloggen omslachtig wordt, voor mij is een wachtwoord veilig genoeg en sneller dan met een verplichte e-mailcode. Van mij had dit een optionele instelling mogen worden, die ik dan niet zou gebruiken.

FC Eddie_NLF Offline
                                FC Eddie_NLF Offline
                                FC Eddie_NL
                                Moderator NL
                                wrote last edited by

@KoningCo_NL

Als je e-mailadres klopt en dus nog in gebruik is, dan hoef je die inderdaad niet te veranderen. Je kan dan straks inloggen met die inlogcode.

1 Reply Last reply
                                0
                                Reply
                                • Reply as topic
                                Log in to reply
                                • Oldest to Newest
                                • Newest to Oldest
                                • Most Votes

• 1
                                • 2
                                • Login

• Login or register to search.