Inlog op iPhone werkt niet
-
Ik kan op de iPhone niet meer inloggen op mijn OSM-account. Ik heb automatisch inloggen uitgeschakeld, maar bij krijg het inlogscherm niet. In plaats daarvan krijg ik het account van mijn zoon te zien, waarvoor ik in het verleden wel eens heb ingelogd. Mijn zoon heeft GEEN social media koppeling op zijn acount (facebook of gamecenter oid), dus daar kan het niet aan liggen. Wie kan me helpen?
-
Zou ik mogen weten wat de managernaam van je zoon is?
-
Remon Rover
-
@Roberto-Rover_NL ik zie staan dat hij wél een GameCenter koppeling heeft staan op zijn account. Zal ik deze verwijderen?
-
Vreemd, niet aangemaakt ... graag verwijderen ... thanks
-
Kan je die koppeling zelf ook ergens zien in zijn profiel?
-
Ik heb de GameCenter koppeling verwijderd. Kan je nog eens proberen in te loggen?
-
Krijg nu mijn eigen account te zien. Dus niet meer die van mijn zoon, maar ik zou volgens mij eigenlijk het inlogscherm moeten krijgen, omdat ik automatisch inloggen heb uitgeschakeld ...
-
@Roberto-Rover_NL said in Inlog op iPhone werkt niet:
Krijg nu mijn eigen account te zien. Dus niet meer die van mijn zoon, maar ik zou volgens mij eigenlijk het inlogscherm moeten krijgen, omdat ik automatisch inloggen heb uitgeschakeld ...
ondanks dat dat er staat kan dat niet meer, je word nu dus altijd ingelogd op je eigen account.
dit is om het cheaten tegen te gaan, maar je ziet je eigen account dus heb je dat inlog scherm toch niet meer nodig? -
Als je je account hebt gekoppeld aan Facebook, Google play account of Gamecenter account wordt je standaard automatisch ingelogd. Wil je niet standaard zijn ingelogd dan moet je inloggen via gebruikersnaam + wachtwoord en dan automatisch ingelogd hebben uitgevinkt. Wat nu dus alleen zou kunnen als je huidige koppeling met je Gamecenter account weer wordt verwijderd.
Het niet standaard inloggen is alleen noodzakelijk als je ook een account op OSM World hebt. Als je alleen op deze versie speelt dan lijkt het mij niet nodig om steeds te moeten inloggen nietwaar?