Afscheid
-
Heel erg jammer Chris. Ik denk dat jouw inzet heel erg gemist gaat worden. Tuurlijk hebben we aan Robbie ongetwijfeld een goeie als Event Manager, maar imo kunnen meerdere handen meer voor elkaar krijgen.
In ieder geval heel erg bedankt voor je inzet afgelopen jaren. MOH status heb je dan ook meer dan verdiend.
-
Jammer, de enige CS-er die ik nog serieus nam. Ik ben het nog steeds niet eens met het afwijzen van ons level, ik had de meeste hoop dat jij ons bid wel serieus nam. Maar goed, bedankt voor alles, wees blij dat je er klaar mee bent
-
Dit is zeer spijtig om te horen, en wat is nu eigenlijk de reden dat ze zoveel inkrimpen.
je zou zeggen ze verdienen een stuk meer met die BC onzin en dan gaan ze inkrimpen, vreemd eigenlijk.
maar goed dat ter zijde, ik wens je veel succes in de toekomst en jammer dat dit besloten is, vind je in die korte tijd dat ik je heb gesproken in ieder geval een top gozer.
bedankt voor alle jaren en goede werk voor OSM, ik zal af en toe nog wel is een biertje komen drinken in het LFS cafe. -
Ook via deze weg heel erg bedannkt voor alles wat je voor OSM gedaan hebt Chris!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Zo ga je juist wel om met mensen die zich zo ontzettend hebben ingezet voor OSM. We hebben besloten om wat meer lijn in de stafstructuur te brengen (ook in lijn met de rest van OSM). We wilden daarin kost wat kost de ervaring van Chris behouden en gelukkig heeft hij daarmee ingestemd.
-
@vinnievuik_NL Ik snap dat dat vreemd oogt. Maar we willen dit soort zaken juist ook beter vanuit OSM faciliteren met Crews.
-
@meneer-Speksnijder_NL Ik ben een van die flapdrollen en ik snap dat het zo oogt maar hier is juist heel veel overleg aan vooraf gegaan om de structuur te verbeteren voor de spelers van OSM. En inderdaad, Chris heeft op dit gebied nog veel meer ervaring dan ik en daarom zijn we ook zo blij dat hij beschikbaar blijft.
-
Chris ontzettend bedankt voor de vele jaren! Mooi ook dat je aanblijft als klankbord van de staff.:thumbsup_tone2:
-
@Harry-Poon Flapdrol!
-
Bedankt voor je inzet, en succes verder :thumbsup_tone1:
-
@Harry-Poon Haha. Structuur verbeteren. Meer werk doen met minder mensen. Mensen zoals Chris die zich jarenlang ingezet hebben en dan zo'n functie aangeboden krijgen waarbij ze het ontzettend druk zouden krijgen. Nee dan snap ik volledig dat Chris ermee kapt. Als klankbord dienen is imo ook wel iets anders dan "beschikbaar blijven".
En om me bij Rein aan te sluiten, nee ik vind dat je juist niet zo omgaat met mensen die zich zo ingezet hebben. Iemand een keuze geven die geen keuze is, bah.
-
@meneer-Speksnijder_NL Het zou je sieren als je ook echt op de hoogte bent van wat er speelt voordat je dit soort grote woorden gebruikt.
-
@Harry-Poon
Vertel dan eerlijk aub hoe het wel in elkaar steekt/gegaan is. Zodra er iets is dat op onenigheid lijkt wordt er gezegd ''we moeten dit intern bespreken'' Waarom verdienen wij de vele managers die hier op forum posten en veel BC in GB pompen met scout aankopen geen open en eerlijkheid over gang van zaken? -
@Glennevire_NL Kan je een voorbeeldje geven? Graag namelijk.
-
@Harry-Poon
Als jij verteld hoe het echt zit. Maar ik kom wel eerst over de brug. Bijvoorbeeld dat sommige topics met suggesties van @MikevanderHilst_NL in suggestie/hulp die gesloten worden voor hij dieper op in kan gaan. -
@Glennevire_NL
Een aantal van zijn topics zijn gesloten, omdat er geen plannen zijn om de dingen die hij aangaf aan te passen dan wel terug te draaien. Dan doel ik bijvoorbeeld op de nieuwe timer voor de volgende wedstrijd. Dan heeft het geen zin om die topics open te laten nietwaar?
Die topic om lagere leagues ook mee te tellen voor de wereldkaart heb ik persoonlijk niet gesloten. Misschien was dat vroeger ook al wel eens als suggestie gegeven en was het antwoord toen al nee. Dat zou dan de reden zijn dat dat topic gesloten werd denk ik.
-
Je kan het voorstellen van ideeën net zo goed afschaffen want luisteren naar de community zit er hier uiteraard niet in
Anyway, thanks Chris. Prima dat je zo koel blijft ondanks het feit dat je gewoon weggejaagd ben #insertsfloweremoticon
-
@Glennevire_NL Eens in de x-tijd krijg ik alle ideeen vanuit het forum teruggekoppeld en dan kunnen wij per idee daar feedback op geven. Die ideeen zien we nog steeds heel graag voorbij komen.
-
@spectraaaaa_NL Dat zeg ik al jaren.
-
even een vraagje het gaat nu naar 1 persoon een eventmanager.
is een 2e persoon nou echt zo erg?
moet het nou echt zo gaan?
zoveel werk voor 1 persoon, zet er gewoon een 2e bij ook zodat als de 1 even druk is de ander het even kan doen.het is en blijft toch de bedoeling dat het spel voorop staat?
bij wie zouden we het moeten aangeven om dit voorstel aan te dragen zodat het net even wat beter en makkelijker verloopt allemaal?het is niet een directe aanval maar meer een soort van onbegrip en zou graag willen weten waarom er zo stug word gedaan hierover