De app is een puinhoop
-
Uitslagen staan vaak alle wedstrijden op 0-0 uit zelfde speelronde. Bij kiezen van trainingen staan nog spelers die allang en breed verkocht zijn.
-
@Glennevire_NL
De bug dat spelers kunnen worden geselecteerd voor training terwijl ze al verkocht zijn is bekend en wordt aan gewerkt.
Graag onderstaand template invullen + screenshots van het probleem met de uitslagen. Graag een screenshot van de tab met uitslagen als ook een screenshot met de tab van je wedstrijdkalender. Indien op de website wel de correcte uitslagen staan en dit dus alleen op de app verkeerd wordt weergegeven dan ook een screenshot van de uitslagen pagina op de website.
Hoe meld ik een bug?
Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!Managernaam:
Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Screenshot(s) (volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn):
Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
Browser:
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:
Merk en type telefoon:
App versie:Gebruik Lightshot of Imgur voor het uploaden van je screenshots.
Gebruik geen Tinypic. De link van de afbeelding kan via Tinypic nog wel eens veranderen waardoor de screenshot niet meer te zien is (er komt dan wit leeg vlak op de plaats waar de screenshot stond).https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt
-
Screenshots gaarne onbewerkt laten. Niemand maakt het wat uit hoeveel bc je koopt... Bewerkte screenshots hebben weinig zin om duidelijke redenen.
-
@pompompompompommop_NL said in De app is een puinhoop:
Screenshots gaarne onbewerkt laten. Niemand maakt het wat uit hoeveel bc je koopt... Bewerkte screenshots hebben weinig zin om duidelijke redenen.
Ik help een crewmaatje even dus vandaar dat ik zijn BC had weggehaald, maar gewoon een vraag.
waarom is dit belangrijk dan voor jullie dan weet ik dat voor de volgende keer? -
@Dave-Jansen_NL Omdat wij moeten kunnen zien wat er mis is gegaan, halve screenshots en met name bewerkte screenshots geven aan dat het niet de weergave is die is gekregen door de manager. Op het moment dat we bewerkte screenshots hier gaan gebruiken ga je de werkelijkheid niet meer van de fantasie kunnen onderscheiden.
-
@pompompompompommop_NL said in De app is een puinhoop:
@Dave-Jansen_NL Omdat wij moeten kunnen zien wat er mis is gegaan, halve screenshots en met name bewerkte screenshots geven aan dat het niet de weergave is die is gekregen door de manager. Op het moment dat we bewerkte screenshots hier gaan gebruiken ga je de werkelijkheid niet meer van de fantasie kunnen onderscheiden.
Oke thanks dat er is een keer wel iemand inhoudelijk op een vraag heeft gereageerd, dan zal ik ze volgende keer niet meer bewerken :thumbsup_tone1: