Lego Reclame
-
Hallo,
Had vorige week al eens gepost dat ik steeds een foutmelding krijg vanaf ik iets doe op mijn account door de lego reclame.
Dit is nog steeds niet opgelost, cookies, chache en dergelijke verwijderd en aangepast maar helpt niet.
Ben momenteel aantal matchen aan het verliezen omdat ik mijn team niet kan managen, dit geeft natuurlijk invloed op mijn statistieken.Hoop dat dit snel wordt opgelost!
Mvg,
-
Welke browser gebruik je en heb je ook al geprobeerd of het met een andere browser ook problemen geeft?
Graag ook een screenshot van het probleem posten.
Gamebasics zelf kan geen problemen vinden, dus vandaar dat ik om deze info vraag. Dan hebben ze wat meer info wat er nu precies fout gaat.
-
Via Safari & via Chrome ..
Heb een gewoon toetsenbord op een apple pc dus screenshot nemen is niet mogelijkDaarnet kon ik even 10min spelen. Nu is de reclame terug jammer genoeg.
mvg,
-
@nicolai29_NL je zou wellicht het programma 'Malwarebytes Anti-Malware' kunnen proberen. Is gratis te downloaden via hun eigen website. Verwijderd eventuele malware en adware en dergelijke. Misschien is dat de oorzaak van reclames die je te zien krijgt.
-
Krijg je standaard advertenties te zien in je beeld als je OSM speelt? (of te wel: heb je een gratis account?)
Mocht je tijdens de conversie van OSM 2.0 naar 3.0 SK/PSK houder geweest zijn of heb je sinds de start van OSM 3.0 een Bosscoins pakket gekocht van minimaal 5 euro dan heb je een reclamevrije account. Indien dit het geval is kan je het beste je PC op Malware/Adware checken (zie de post van Vertrigo).
Indien je een gratis account hebt en dus standaard reclame hebt zal ik het doorgeven aan Gamebasics.
-
Nee ik heb niet betaald voor OSM, zal eens proberen Malwarebytes Anti-Malware te downloaden.
Bedankt voor de snelle antwoorden !
-
Gamebasics zou heel graag een screenshot willen hebben van dit probleem. Heb je geen toetsenbord van Apple waarmee je screenshots kan maken? Als je het probleem nog steeds hebt natuurlijk.
-
Een screenshot van de reclame of de foutmelding?
-
Als het kan dan graag van beide.
-
Geen reactie meer. Mocht iemand nog steeds deze Lego reclame in beeld krijgen dan graag een screenshot van in ieder geval de reclame. Daarnaast mag een screenshot van de foutmelding ook.