Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ja of als je Riechedly er gewoon bijhoudt, Tete gewoon opstelt, Traore geen rechtsbuiten zet of Sinkgraven geen back zet. Zo kunnen we de hele dag wel bezig blijven.
Het is dat er een stijgende lijn is en dat we het zo bizar goed doen in de EL, daardoor zal niemand aan de stoelpoten van Bosz zagen, ik ook maar niet.
-
@SIRclitjeslikker_NL Idd hij maakt bizarre keuzes waar niemand het mee eens is, maar omdat het goed gaat slikken we het maar.
-
Hahaha, die Bilal zette blijkbaar ook serieus ''helemaal niets in Amsterdam'' in XD XD
-
@SIRclitjeslikker_NL Zitten cringen. Uitgerekend Bilal 'kakkerlakken' Basacikoglu natuurlijk. Rest van de spelers doet ook mee, toont toch een minderwaardigheidscomplex. Zie je Ajax andersom zo'n lied zingen na een titel? Tuurlijk niet. Afgezien daarvan speelt Ajax gewoon nog een finale waar Feyenoord alleen maar van kan dromen, dus dat 'helemaal niets' is ook nog misplaatst. Eigenlijk moet je voetballers alleen op het veld zien en gewoon geen interviews/beelden buiten wedstrijden bekijken, want dan word je er constant aan herinnerd dat je met veel spelers buiten het voetbal niks te maken wilt hebben
-
@DominicM_NL Ja, ik snap dat het voor PSV vorig seizoen wel leuk was om te plagen toen we het op de laatste dag verklootten, maar een puntje meer in de competitie opwegen tegen vijf rondes verder in een ander toernooi is wel behoorlijk selectief
Dat laatste vermijd ik overigens ook maar zoveel mogelijk.
-
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Heujjj kampioen
-
@SIRclitjeslikker_NL
Amsterdam is dan ook de enige stad die er toe doet in Nederland -
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL
Amsterdam is dan ook de enige stad die er toe doet in NederlandZeker!
-
'Zoals jullie gewend zijn hebben we het kampioenschap op een Feyenoord manier binnen gesleept'
aldus gio. Gewend zijn, lol.
-
Gefeliciteerd Feyenoord fans, PSV fan hier. Geniet er van zolang t duurt. Dit Ajax kan alleen maar beter en beter worden. Feyenoord dik verdiend kampioen, 34 speeldagen bovenaan gestaan. Chapeau
-
Danku danku, aardig weekendje zo. Vrijdag getrouwd en gister kampioen.
Heb ze wel eens minder meegemaakt
-
Nja, PEC 2x van GAE gewonnen en niet gedegradeerd. Opzich prima, maar maak me wel zorgen over volgend seizoen
-
@joopjah-both_NL was jij niet iets van 22?
-
@hap-slik-weg_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@joopjah-both_NL was jij niet iets van 22?
Paar jaar geleden wel, maar nu 5 jaar verder;)
-
@joopjah-both_NL Ahh oke, gefeliciteerd in ieder geval.
-
-
Hahaha, danku
-
Gun Feyenoord dat kampioenschap wel. Alleen jammer dat ik vandaag van die luidruchtige doorgesnoven plattelandskneuzen in de trein had die dan vanuit de provincie een dagje naar Rotterdam gaan om "hun" Feyenoord te huldigen. Nja in de randstad zullen ze dat soort toeristen waarschijnlijk ook wel keihard uitlachen.
-
@timeenennaam_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Gun Feyenoord dat kampioenschap wel. Alleen jammer dat ik vandaag van die luidruchtige doorgesnoven plattelandskneuzen in de trein had die dan vanuit de provincie een dagje naar Rotterdam gaan om "hun" Feyenoord te huldigen. Nja in de randstad zullen ze dat soort toeristen waarschijnlijk ook wel keihard uitlachen.
Wat is dit nu weer voor onzin? Die vinden iedere Feyenoorder prachtig daar in Rotterdam. Dat ze bij Ajax iedereen met de nek aankijken kan ik niks aan doen. Als ik in het stadion zit bij Feyenoord merk ik echt geen verschil tussen die supporters hoor, iedereen is er even vriendelijk tegen elkaar, iedereen zit daar met hetzelfde doel. Of je nu uit Rotterdam komt of uit Groningen. Die gaan juist het gesprek met je aan en vinden het helemaal fantastisch dat je vanuit 'de provincie' (zoals jij het noemt) Feyenoord aan komt moedigen.
-
@Jip-Huijs said in Eredivisie 2016/2017:
@timeenennaam_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Wat is dit nu weer voor onzin? Die vinden iedere Feyenoorder prachtig daar in Rotterdam. Dat ze bij Ajax iedereen met de nek aankijken kan ik niks aan doen. Als ik in het stadion zit bij Feyenoord merk ik echt geen verschil tussen die supporters hoor, iedereen is er even vriendelijk tegen elkaar, iedereen zit daar met hetzelfde doel. Of je nu uit Rotterdam komt of uit Groningen. Die gaan juist het gesprek met je aan en vinden het helemaal fantastisch dat je vanuit 'de provincie' (zoals jij het noemt) Feyenoord aan komt moedigen.
Als ik ook die Feyenoorders weer bij dwdd zie dan krijg ik wel weer de bevestiging dat er aardig wat leeghoofden tussen die supporters zitten