Crewforum
-
@FC-Eddie_NL said in Crewforum:
Dit komt omdat je nog toegang hebt tot het crewforum van je oude crew. In onderstaande link kan je dit melden. Geef je managernaam en naam van je vorige crew op zodat de toegang van je vorige crew ontzegt kan worden en je toegang krijgt tot het forum van je huidige crew.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/6928/ex-crewleden-op-crewforum
Dit heb ik toen aangegeven is was gedaan!
Kan ook niet meer op het crewforum van de oude crew sinds ik dat heb aangegeven! -
Ik zie nu dat er een bug is waardoor het crewforum van je nieuwe crew niet beschikbaar is. Zou je je loginnaam en naam van je huidige crew willen doorgeven. Dan kan ik het doorgeven.
Edit: Blijkt geen bug te zijn, maar komt inderdaad door aanpassingen voor de aankomende crew update.
-
Ik zie nu dat er een bug is waardoor het crewforum van je nieuwe crew niet beschikbaar is. Zou je je loginnaam en naam van je huidige crew willen doorgeven. Dan kan ik het doorgeven.
Heb ik je in een chat gestuurd.
Hoor graag hoe het afloopt, -
Thanks. Heb het doorgegeven. Als het goed is gaat GB je handmatig toegang geven tot het forum van je huidige crew.
-
Je zou nu toegang tot het crewforum van Golden Glory moeten hebben.
-
top gedaan, maar het gaat ook om deze 2 managers die niet op ons forum kunnen komen.
snertje09
christiaanbaloutje -
Dank daarvoor!
-
@Frituurpannekes_NL
Deze manager heeft ook hetzelfde probleem gok ik. -
@Furrax_NL said in Crewforum:
@Frituurpannekes_NL
Deze manager heeft ook hetzelfde probleem gok ik.Wat ben je toch sociaal
-
Om mijn situatie even uit te leggen, Ten eerste kan ik niet op het crewforum ( er staat dat er niets is en dat ik zelf wat moet aanmaken..) dit klopt niet en ik zou geneens wat kunnen aanmaken.., tevens heb ik het probleem als ik links krijg van de beheerder van de crew dat ik dan de pagina krijg dat mijn toegang geweigerd is.
Het zou mooi zijn als dit verholpen zou kunnen worden.
Btw dankje wel voor het brengen hier naar toe @Furrax_NL :thumbsup_tone1:
-
Zou je je inlognaam aan me willen doorgeven? Dan kan ik het doorgeven aan Gamebasics.
-
@alex7ander7_NL
snertje09 zou nu toegang moeten hebben tot jullie forum. Voor christiaanbaloutje heb ik het doorgegeven.
-
@alex7ander7_NL
snertje09 zou nu toegang moeten hebben tot jullie forum. Voor christiaanbaloutje heb ik het doorgegeven.
Snertje kan er intussen ook op, nu chris nog.
Dank je wel
-
@alex7ander7_NL
Ook christiaanbaloutje heeft nu toegang.
-
@alex7ander7_NL
Ook christiaanbaloutje heeft nu toegang.
dank je wel eddie
-
@alex7ander7_NL
Graag gedaan
-
@FC-Eddie_NL Heb ik gedaan!, zie pm:thumbsup_tone1:
-
Je zou nu toegang moeten hebben tot het crewforum van TOT.
-
@FC-Eddie_NL Ja inderdaad heb ik nu toegang! Nogmaals bedankt voor alle hulp!
-
Tijd om dit topic te sluiten.