Het beste team van het spel
-
Goedendag,
Ik vraag me nou af wat nou echt het allerbeste team in het spel is en dan niet gebaseerd op teamwaarde maar met voorsprong op de rest. Ik wil namelijk erg graag een 3-3-4 tactiek proberen te testen maar dit wil ik doen met een team wat zóveel beter is dan de rest van de competitie, waardoor je een gigantische voorsprong op de rest hebt en waardoor je aanvallend spel kan spelen met mooie uitslagen. Zelf dacht ik aan Bayern München maar deze heeft erg veel oude spelers wat ervoor zorgt dat de Nr 2, Borussia Dortmund, je sneller inhaalt. Dit wordt nog versterkt doordat teambuilding lastiger wordt wanneer je spelers duurder zijn dan €11.000.000,- doordat spelers dan later verkopen. Een team als Manchester City heeft heel veel goed en jong talent maar dit wordt dan weer gecounterd door het feit dat er 2 andere topclubs zijn met ongeveer een even goed team.
Alvast bedankt!
Mvg. -
@Thomass1025_NL Juve en PSG
-
Ah, top om te weten! Had uiteindelijk voor PSG moeten kiezen, dat team ziet er geweldig uit. Weet dit nu voor de volgende keer! Kan een slotje op:thumbsup_tone5:
-
Thanks Robbie
3/4