SKHF Café
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Klopt maar eigenlijk veel te lang. Had er al eerder mee moeten stoppen maarja...
-
Was 19 toen, nu 34... Of hoe snel de tijd gaat...
-
Ik van 2006 tot 2024 al bij LFS haha. 18 jaar! Gaat nergens over man.
-
Het zijn toch standaard gewoontes al jarenlang.
-
Precies.
-
Vinden jullie dat het café nog moet open blijven?
-
Overweeg je om te sluiten? Nu ik net een primeur heb te vertellen naar aanleiding van het 17-jarige bestaan van de crew en mijn lidmaatschap straks 15 jaar.
-
Nee niet, althans daar ga ik niet over.
Jij zegt dit nu wel, ik ben helemaal vergeten mijn 20 jarige lidmaatschap te vieren op 8 maart!
-
@Furrax_NL Rookie numbers n00b haha
-
-
@L-R-van-kessel_NL said in SKHF Café:
Nee niet, althans daar ga ik niet over.
Jij zegt dit nu wel, ik ben helemaal vergeten mijn 20 jarige lidmaatschap te vieren op 8 maart!
Ik ben 6 dagen langer lid van OSM dan jij, lekker puh (02-03-2004)
Maar damn, echt bizar dat het alweer 20 jaar geleden is dat ik mijn account op OSM aanmaakte. Alleen tussen 2006 en 2009 drie jaar inactief geweest.
-
@FC-Eddie_NL OG! 02-03-04 is wel heel tof trouwens als inschrijving.
Voor mij was dit mijn 3e account, ik had er denk ik 2 weken voor nog een ander account en was zo gek van het spel dat ik een 2e account aanmaakte om zo meer OSM te kunnen spelen (niet eens om te cheaten).
Wat volgde was een lock op die beide accounts en toen dit account aangemaakt.Ik kwam trouwens per toeval op OSM uit, via een soort referal link die op een Superdudes account stond (van ik dacht ene Kevin). Dus dankzij SD uitgekomen op OSM 20 jaar geleden.
Ik heb zelfs ooit een IP-ban gehad, maar die was door het veranderen van mijn IP adres er na een jaar of 2 ook weer vanaf. Al kwam dat vooral door rellen op BCS met uitwerking naar OSM & Plazachallange.
-
Ik heb ook nog wel een leuk verhaal of meerdere zeg maar.
-
@L-R-van-kessel_NL Ik had samen met een schoolkameraad een account aangemaakt. (zulte_brugge) Dan later thuis een account (jestrogol nenad) voor mezelf gedaan en dan mijn huidige. Heb ook ooit nog voor 2 andere accounts betaald en serieus gespeeld. (Dash Berlin & Critical Decision).
Wat mis ik het oude OSM zo erg... -
@Furrax_NL De forums, de interface, de krant met team van de week opstelling, de goed gevulde competities, de puntentelling
Juist het kneuterige maakte het aantrekkelijker voor ons. Huidige generatie spelers trek je er niet mee ben ik bang.
-
Fijn pasen nog he
-
Heb nog een 1-april uit het verleden tussen mij en oud mod van het VF en stafflid Michiel Gerrard |||
-
@Furrax_NL Vertel? Ben benieuwd..
De scout naar Antarctica was toch wel mooi vroeger.
-
Of de grap met de flesjes van Extran drankje? Die bevatte een code die je moest doorbellen voor gratis SK of iets in de richting... Was totaal niet waar dus.
-
@L-R-van-kessel_NL Op een blauwe maandag werd ik aangesteld van het SKHF-Forum oftewel -1 door Michiel aka Steven Gerrard |||
Die zat toen in LFS en was OSM Staff. Ooit nog mod geweest op het VF ook. Ik was dus toen mod zonder rechten. Ik stuurde een PM en zei maak de grap af en geef me ook de rechten. Echter werd ik toen ook geband omdat men dacht dat ik met de rechten ging kloten. Of ik überhaupt ook die rechten toen echt had weet ik niet. Sommige managers hadden er ingetrapt, anderen wisten dat ik niet geliefd was zolang Vincento Becker in de staff zat. Vreselijke kerel die enkel zijn vriendjes aanstelde waaronder sommige die met ziektes hadden gescholden ooit in PM en aangegeven werden op de dag dat ze moderator werden en meteen terug konden vertrekken als mod.Heb zo nog verhalen.. iets met ban weghalen, spammen op OFM met accounts met OSM namen van moderators, of iets met Grietje of iets met 2 accounts... Heb veel in petto. 🥲