kan manager aanvraag niet accepteren
-
Manager bas 007 wil mijn competitie "BNC CrewCompetitie #27" joinen, maar als ik zijn aanvraag accepteer krijg ik een foutmelding. Ik heb hem al uitgenodigd, maar dan ziet hij geen uitnodiging. Kan dit verholpen worden?
-
manager naam is bas007, niet bas 007.
-
Op dit moment is er een bug waardoor uitnodigingen niet geaccepteerd kunnen worden als de moderator de competitie heeft aangemaakt op een van zijn subaccounts. Gamebasics probeert deze bug zo snel als mogelijk te fixen.
-
@FC-Eddie_NL Ik heb al wel 9 andere managers in de competitie die wel hun uitnodiging hebben kunnen accepteren. Enig idee hoe dat kan? Is het nog mogelijk voor bas007 om mee te doen?
-
Zelfde probleem hier met de manager Yogibear2013. Eigen uitnodigingen geven geen problemen hier.
-
Sorry, ik zei het verkeerd in mijn vorige post. Een aanmelding van een manager voor deelname aan een competitie die op slot zit geeft problemen. Uitnodigingen van de moderator zouden gewoon geaccepteerd moeten kunnen worden. Via de app kan dit nog wel eens voor problemen zorgen. Via de website zouden er geen problemen moeten zijn om een uitnodiging van de moderator te accepteren.
-
De fix voor deze bug is inmiddels al gemaakt en zal een dezer dagen live gaan, als dat al niet gebeurd is.