Trainingskampen
-
Kan OSM alsjeblieft trainingskampen uit het spel halen of er minder van geven of in ieder geval iets om het te stoppen dat ik niet meer kan winnen doordat ik in een competitie zit met 14 managers en bijna iedereen een trainingskamp tegen mij gebruikt. Ik merk gewoon dat ik veel beter ben alleen het trainingskamp laat ze winnen. Doe er a.u.b iets aan. Want dit bederft het plezier om continu weer te zien dat je hebt verloren door een trainingskamp tegen en daardoor je kampioenschap gaat verliezen.
-
@Milano-Di-Stefano_NL had je competitie moeten aanmaken met instellingen trainingskampen uitgeschakeld. Dat kan gewoon wanneer je het aanmaakt
-
Trainingskampen maken al heel lang deel uit van OSM. Daarnaast stijgt de prijs in Bosscoins voor elk ingezette trainingskamp. Die zullen dus niet snel uit OSM gehaald gaan worden of een verlaagd aantal gaan krijgen. En uiteraard kan je een trainingskamp proberen te counteren door zelf een trainingskamp in te zetten. Als je een competitie zonder trainingskampen wilt spelen, dan zal je uit een van deze twee opties moeten kiezen:
- Maak je eigen competitie aan en zet trainingskampen uit.
- Gebruik het 'Competitie zoeken' topic op OSM: Het Spel om te kijken of managers een competitie promoten waarbij trainingskampen zijn uitgeschakeld. Zie: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/524/competitie-zoeken/36