Onbekende manager onbevoegd in privecompetitie
-
Hi,
Ik en een groepje vrienden zijn begin deze week een privécompetitie begonnen. Ieder moest gewoon goedgekeurd zijn om toegevoegd te worden. Ineens komt er een onbekende manager bij, zonder uitgenodigd noch geaccepteerd te worden. Hijzelf beweert dat de competitie open was, maar daar twijfelen we aan omdat anders alle andere clubs (Premier league) meteen ook ingenomen zouden worden. Na veelvoudig aandringen weigert hij nog steeds te verlaten. Het zou fijn zijn als hij op een of andere manier verwijderd zou kunnen worden (misschien zou het een optie kunnen zijn om de eigenaar van de competitie de mogelijkheid te geven om managers te verwijderen?).
Alvast bedankt!
-
@OptimusCactus_NL Als een competitie op prive staat en er zitten te weinig mensen in wordt de competitie automatisch open gezet. Verder kan er in een gesloten competitie niet gejoind worden als de persoon niet is uitgenodigd of is geaccepteerd.
Je kan trouwens niet verwachten als er iemand in de competitie komt niet van diegene verlangen dat ze eruit gaan. -
@OptimusCactus_NL Bovenstaand antwoord is niet correct.
Ik zie dat het pas het eerste seizoen was.
Op het moment dat de competitie word opgestart is de league al automatisch gesloten, het is dus inderdaad heel goed mogelijk dat de competitie moderator hem inderdaad per ongeluk heeft open gezet. Tenzij sommige advanced settings uit zijn gezet, is er weinig aan te doen.
Jullie kunnen namelijk nooit bewijzen de competitie al die tijd gesloten is gebleven.Verwijderd zal hij dan ook niet worden om diezelfde reden, de competitie moderator kan hem overigens wel kicken als de manager inactief word.
-
Dank je Sabrine. Valt niets aan te doen helaas.
Nu dit duidelijk is, zal ik dit topic sluiten.