Crewforum
-
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb al sinds 9 of 10 maand niet meer op OSM gekeken, maar hoe kom ik op mijn crewforum. Waar is deze heengegaan?
-
Naar Categorieën gaan en dan helemaal onderaan klikken. Dan kom je er vanzelf wel. De nieuwe OSM is de ondergang geweest van vele crews.
-
This post is deleted!
-
@Rooney-Medema_NL Nogsteeds ja maar na 5 min ben ik altijd al uitgelogd. Niks te doen hier. Fora zijn dood en OSM doet er niks aan. Ben tijdelijk aanwezig in de CC. Verder boeit het me nog weinig.
Maar om even terug naar je vraag: zie je ergens bovenaan DREAMSQUAD_NL staan? @Rooney-Medema_NL -
Het crewforum is enkel voor crewleden. Openbaar bestaat niet meer. Crewtopics zijn samen van enkele crews op Crew & Community etc... te vinden.
-
@Furrax_NL Sinds alle nieuwe updates van 2 jaar geleden ben ik ook gestopt, maar kom af en toe nog eens kijken voor de fun.
Nope, zie ik nergens staan man.
-
@Rooney-Medema_NL Hmm. Kan zijn dat ik iets over het hoofd zie. Ik vraag @Vjenne-Rulezz_NL wel even.
-
@Furrax_NL Het is ook niet dat onze crew nog erg actief is ofzo, sinds dat ik niet meer in Nederland woon slechts 1 keer ingelogd ofzo. Maar af en toe voor de nostalgie vind ik het wel leuk om even op 't forum te kijken.
-
Zo ziet het er bij mij uit, zie je onderin crewforum!
-
Mocht je dit nou niet hebben, dan kan je via deze link vragen om toegevoegd te worden:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/6928/ex-crewleden-op-crewforum/13 -
@De-Boterbloemen_NL Bij mij staat 'Crew Forums' er wel, maar er staat verder geen crew onder.
-
@Rooney-Medema_NL said in Crewforum:
@De-Boterbloemen_NL Bij mij staat 'Crew Forums' er wel, maar er staat verder geen crew onder.
Voor zo ver ik weet, moet kan je het via die link aanvragen en toegevoegd worden. Een forummod kan je er zowiezo antwoordt op geven
-
Helaas heb je op dit moment geen crewforum dan. Alle crewforums van inactieve crews of actieve crews met 0 topics zijn verwijderd. Voor zover ik weet zal deze ook niet opnieuw aangemaakt gaan worden. Pas wanneer de update aan de crews live gaat (Gamebasics werkt op dit moment aan een update voor de crews) verwacht ik dat al deze crews weer een intern crewforum hebben.