fifa 17
-
@rosenborg_NL thnx, ga As Roma proberen. Dank! @hapslik, wist ik niet, bedankt.
-
@Your_Worst_Nightmare_NL thnx! Wist ik niet, duidelijk
-
wie kan mij uitleggen/ vertellen hoe ik een wedstrijd kan opgeven zodat beide teams het goed vinden in de modus online seizoenen?
dus dan krijg je geen winst of verliespartij toegekend -
wordt weinig gereageerd
die forums zijn ook niet meer wat het geweest is -
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, of dat uberhaupt mogelijk is...
-
@Glennevire_NL hoe bevalt Roma?
-
@rosenborg_NL he maat. Ja goed!! Ik speel 3421 zeg maar de Wenger manier. Ik wissel af met Mario Rui 78 als Linkshalf/Wingback en soms Salah daar met 82. Voorin meestal wel Dzeko. De 2 aanvallende middenvelders daarachter meestal iig Naingollan en af en toe Perroti en Totti. Ik vind het een goed team. Heb nu 2 2 2 na 6 duels ofzo. Tegen Spurs en United 0-3 en 0-2 voor en toen gingen ze leaven en tegen iemand met Chelsea zwaar onverdiend 2-2. Alleen tegen Napoli win ik helaas nog niet echt. Ik heb gemerkt dat Perroti heel erg snel is achter de spits. En Salah is echt ziek snel dus die doe ik het liefst als Linkshalf/midden om zo hun rechter kant onschadelijk te maken en dan voorzetten te geven
-
@rosenborg_NL vandaag 5 zeges op rij 4 in divisie 5 en 1 in divisie 4. Ik ga toch voor dit
Szczny
Rudiger-Fazio-ManolasFlorenzi-Strootman-De Rossi- Salah
Perotti-Naingollan
Dzeko
Bevalt me erg goed Salah en Perott zijn echt onwijs snel.
-
As Roma is de shit. Sta nu op 3 zeges na 3 duels in divisie 3. Net 3-0 van iemand met United gewonnen en daarvoor stond ik 5-0 voor tegen Schalke 04 maar diegene pakte zijn 5e rode kaart en het werd een forfait van zijn kant hahaha
-
Rocket League > FIFA
-
@Glennevire_NL
fijn dat het zo bevalt man!.
Ik speel ondertussen divisie 1, maar daar loopt het nog niet zo lekker!.
Waarom speel je niet met El shaarawy, hij is ook erg snel. -
ja dat is zeker mogelijk. het overkomt mij heel vaak dat de tegenstander dat aanvraagd, maar ik weet niet hoe!
als ik een bericht stuur om te vragen hoe ze het aanvragen krijg ik geen antwoord -
wat gebeurd er dan? ik heb dat nog nooit meegemaakt denk ik dan...
-
het spel wordt door de tegenstander gepauzeerd.
deze dient vervolgens een verzoek in om de wedstrijd gezamenlijk te beëindigen. hier kan je dan mee akkoord gaan of niet. als de ene speler er wel mee akkoord gaat en de andere niet wordt de wedstrijd hervat. gaan beide spelers ermee akkoord wordt de wedstrijd beeindigd en wordt er aan niemand een verlies of winstpartij toegekend. dit kan iedere speler 1 x per wedstrijd aanvragen, maar ik weet helaas niet hoe!
-
Als dit echt zo is zou dit toch makkelijk te vinden moeten zijn?
-
ja dat zou je wel zeggen, maarik heb het nog niet kunnen ontdekken, maar weet wel dat het er moet zijn
-
die forums is ook niet meer wat het is geweest.
vroeger werden er ik weet niet hoeveel posts gedaan.
nu heb ik een vraag al een paar weken uitstaan en zijnn er enkele mensen die ernaar kijken.wat mij betreft kunnen die forums worden gesloten
-
Tja, in een ander topic van je heb ik al aangegeven dat je dit beter op het forum van FIFA zelf kan vragen. Je kan blijven wachten totdat hier iemand reageert, maar ik neem aan dat je nu ook wel doorhebt dat die kans erg klein is.
Sowieso snap ik niet waarom je een FIFA gerelateerde vraag op het forum van OSM stelt. OSM en FIFA hebben, behalve dat het om voetbal gaat, niets met elkaar gemeen. Als jij iets in de supermarkt van Albert Heijn koopt en het product blijkt niet goed te zijn, ga je toch ook niet naar de Aldi supermarkt bellen om te zeggen dat het product niet goed is en wat er vervolgens aan gedaan kan worden?
-
jij bent ook een konijn eerste klas en dat noemt zich moderator
forums zijn er juist om te praten over niet osm gerelateerde zaken.
anders kan je al die forums wel sluiten en dan heb jij geen werk mee
-
@fc-eddie_nl jezus jij komt hier nog niet lang zeker