CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@pummel123_nl ik heb letterlijk net gezegd dat ik daar gewoon mee kan leven.. Die crewptn kunnen me een worst wezen. Gaat er vooral om dat het jammer is dat we meteen degraderen uit de CL, dat dit voor de andere 3 van ons heel jammer is.
-
The best manager in the world_NLreplied to pummel123_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@pummel123_nl vent, je had gewoon moeten zeggen dat ik inderdaad meerdere malen op Glory heb gezeten vanwege Brave... Ik bedoel Jeff88. Dan was het een stuk duidelijker geweest
-
Kan zeer jammer zijn, maar dat zijn nu eenmaal de gevolgen. Voor de rest van je crew vind ik het erg.
-
Kan ik er iets aandoen dat het soms niet duidelijk is voor jou? Moet ik elke keer soms vragen hofje het begrijpt? Denk van niet, je kan als een volwassen persoon vragen over wat het gaat als het niet duidelijk is. Doe je dat niet, dan kan ik veronderstellen dat je het begrijpt...
-
Haha voor mij was het al meteen duidelijk, het is meer dat het voor anderen duidelijk is dat mijn "geneuzel" dus maar een enkele situatie was
-
Ik lees tans andere dingen, geloof je eigen verhalen maar. Triestig gewoon.
-
@pummel123_nl Kom maar op dan. Show me.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@pummel123_nl "Je hebt meermalen op een andere crew gezeten omdat er gecheat was"
Weer een zinloze tekst, eerste crew ooit voor Alex hahaha
-
@the-best-manager-in-the-world_nl @pummel123_NL
Reinier, handel dit even onderling af. Als je alle posts over de illegale oefenwedstrijden in de kiem wil smoren (en dat heb je gedaan), "practice what you preach" en handel dit dan ook even per PM af. Verder kan je van je afbijten, maar je moet iets met de kritiek kunnen en die snijdt m.i. wel enigszins hout.
En Pummel (ken je echte naam niet), let it go. Punt gemaakt en go on.
-
@santheman11_nl zal ik doen. Ik vond alleen dat ik de puntjes op de i wel mocht zetten. Niet meer, niet minder. Voor de rest mag hij de boom in van mij part
-
The best manager in the world_NLreplied to alex7ander7_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@alex7ander7_nl ik quote van Pummel het volgende over mij: "Je moet leren in je eigen crew rond te snuiten in plaats in die van een ander. Je hebt meermalen op een andere crew gezeten omdat er gecheat was, dan was je haantje de voorste en nu..."
Ik heb verder geen idee wie @pummel123_NL is, dus waarom ik zomaar dat over hem zeggen. Blijkbaar zijn quotehaakjes niet duidelijk.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@alex7ander7_nl ik quote van Pummel het volgende over mij: "Je moet leren in je eigen crew rond te snuiten in plaats in die van een ander. Je hebt meermalen op een andere crew gezeten omdat er gecheat was, dan was je haantje de voorste en nu..."
Daar heeft hij toch gelijk in, Santheman gaf al aan dat je het bij hun ook deed en bij ons heb je dat ook gedaan en ik heb je al eens bovenop een andere crew zien zitten.
-
Dus omdat ik zeg dat je in meerdere crews rondsnuit wilt dat zeggen dat ik in meerdere crews heb gezeten? Hier haal ik mijn conclusies uit, dit is te grappig voor woorden...
-
MxMayne is hard aangepakt, dus die heeft de regels vast zwaar overtreden. Dik terecht dus zo'n schorsing. Maar het is gewoon heel zuur dat ook een crew daardoor gedupeerd wordt. Vroeger waren er nog wel crews/ beheerders die puur op ranking managers binnen haalden. Daarmee nam zo'n crew risico's. Op dit moment zijn er volgens mij niet meer zulke crews, ook LFS niet. Het is dan gewoon rot dat je als crew gestraft wordt, je crewcup verziekt wordt, en dat je hier op het forum een hoop drek over je heen krijgt van bepaalde managers. Zolang het cheaten niets met het crewgebeuren te maken heeft, zou een crew wat mij betreft vanaf de volgende editie de manager gewoon mogen vervangen, plus een puntenstraf.
-
Om hoofdpijn van te krijgen dit. Ongelofelijk...
@Santheman11_NL, @jonesy_NL Jullie zijn hiervan afgezonderd. Jullie geven in ieder geval wel respectabele antwoorden..
-
@pummel123_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
ik? lol dan ben jij de eerste die dat weet, dit is mijn eerste crew ooit..
Heb jij al die tijd gelogen en heb je in andere crews gezeten XD
-
@vinnievuik_nl d Dat zegt iedereen hier. Het probleem is dat Reinier himself altijd de hele crew ging beschuldigen en wilde bestraffen. En dat zijn bij veel mensen het verkeerde keelgat binnen geschoten. Nu, het aan hem is, wilt iedereen natuurlijk hetzelfde, namelijk dezelfde straf met dezelfde zever over zich heen gelijk wij en misschien wel andere over ons heen hebben gekregen.
-
@pummel123_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dus omdat ik zeg dat je in meerdere crews rondsnuit wilt dat zeggen dat ik in meerdere crews heb gezeten? Hier haal ik mijn conclusies uit, dit is te grappig voor woorden...
Ik heb echt geen idee hoe je hier op komt...
-
Ik ga hier over ophouden. Heeft echt helemaal geen zin dit. Degene wie ik wel serieus neem hebben hun woord allang al gedaan.
-
Het is echt te gek voor woorden dat enkelen van Glory de situatie van Braveheart aka Jeff88 durven aan te halen. Wat een grap.