Seizoen voorbij. Wat nu?
-
Is dat een open sollicitatie voor de functie van moderator? Wel een goede vraag overigens
Welkom op OSM en het forum. Dank je voor je feedback wat betreft dit topic. Dat is namelijk de insteek van dit topic Ik zal even op een paar punten reageren.
- Teams kiezen:
De grotere clubs zijn behoorlijk populair op OSM, dus de kans is vrij groot dat de topclubs al bezet zijn. Op OSM geldt: Wie het eerste komt, heeft als eerste de keuze. De engine achter OSM maakt van tijd tot tijd ook nieuwe competities aan. Dit gebeurd tijdens de simulatieronde (van 20:00 uur tot 22:00 uur). Je zou dus kunnen wachten totdat er weer een nieuwe competitie wordt aangemaakt en hopen dat de topclubs nog niet bezet zijn.
Wil je niet wachten dan zijn er nog 2 andere mogelijkheden:
a. Betaal 200 Bosscoins om een bezet team alsnog te gaan managen in een nieuwe competitie.
b. Maak je eigen competitie aan waardoor je de moderator van de competitie bent en als eerste de keus hebt om een team te kiezen.
Tevens kan je instellingen maken wat er wel en niet mogelijk is binnen je competitie ( bijvoorbeeld: transfers, trainingskampen en timers
versnellen). Dit kost 20 Bosscoins per team, dus een competitie in Italiรซ (20 teams) kost 400 Bosscoins.- Stadion uitbreidingen:
Je stadion volledig uitbreiden kan alleen als je Bosscoins betaald om de timer direct te laten aflopen. Waarna je meteen weer met de volgende stap verder kan. Laat je de timer elke keer helemaal aflopen dan zal je je stadion niet volledig kunnen uitbreiden. Dit is bewust zo gedaan in de hoop dat gebruikers Bosscoins gaan kopen.
Zoals De Boterbloemen al aangaf: Wat zou er aangepast/toegevoegd kunnen worden zodat het voor jou duidelijk was dat je aan het einde van het seizoen weer opnieuw moet beginnen?
-
@FC-Eddie_NL said in Seizoen voorbij. Wat nu?:
Is dat een open sollicitatie voor de functie van moderator? Wel een goede vraag overigens
Welkom op OSM en het forum. Dank je voor je feedback wat betreft dit topic. Dat is namelijk de insteek van dit topic Ik zal even op een paar punten reageren.
- Teams kiezen:
De grotere clubs zijn behoorlijk populair op OSM, dus de kans is vrij groot dat de topclubs al bezet zijn. Op OSM geldt: Wie het eerste komt, heeft als eerste de keuze. De engine achter OSM maakt van tijd tot tijd ook nieuwe competities aan. Dit gebeurd tijdens de simulatieronde (van 20:00 uur tot 22:00 uur). Je zou dus kunnen wachten totdat er weer een nieuwe competitie wordt aangemaakt en hopen dat de topclubs nog niet bezet zijn.
Wil je niet wachten dan zijn er nog 2 andere mogelijkheden:
a. Betaal 200 Bosscoins om een bezet team alsnog te gaan managen in een nieuwe competitie.
b. Maak je eigen competitie aan waardoor je de moderator van de competitie bent en als eerste de keus hebt om een team te kiezen.
Tevens kan je instellingen maken wat er wel en niet mogelijk is binnen je competitie ( bijvoorbeeld: transfers, trainingskampen en timers
versnellen). Dit kost 20 Bosscoins per team, dus een competitie in Italiรซ (20 teams) kost 400 Bosscoins.- Stadion uitbreidingen:
Je stadion volledig uitbreiden kan alleen als je Bosscoins betaald om de timer direct te laten aflopen. Waarna je meteen weer met de volgende stap verder kan. Laat je de timer elke keer helemaal aflopen dan zal je je stadion niet volledig kunnen uitbreiden. Dit is bewust zo gedaan in de hoop dat gebruikers Bosscoins gaan kopen.
Zoals De Boterbloemen al aangaf: Wat zou er aangepast/toegevoegd kunnen worden zodat het voor jou duidelijk was dat je aan het einde van het seizoen weer opnieuw moet beginnen?
Betaald dat een beetje ?
-
8 euro per dag + een eventuele eindejaarsbonus
-
@FC-Eddie_NL said in Seizoen voorbij. Wat nu?:
8 euro per dag + een eventuele eindejaarsbonus
Nou, stel dan maar vast een contracje op
-
Ik denk zelf aan stap 5, omdat mensen het spel willen doen omdat ze willen laten zien dat ze er goed in zijn, en dan denk ik zoiets van bijvoorbeeld een artikel over een club over goede en slechte momenten en toch ook laten zien van: Goed gedaan, ga zo door. Bij kleuters en kinderen wordt het al toegepast, alleen nog bij dit spel... :baby_tone2:
-
Wat ik eigenlijk mis in de Moderator functie is dat je huidige managers kunt verwijderen om plaats te maken voor vrienden. Ik zie deze optie graag terug in het Moderator menu.
-
Dat is apart.
-
Ik zou het ook wel tof vinden als je kan doorgaan met je getrainde club , maar das onhaalbaar volgens mij bij OSM ... want mijn spelers zijn aan het einde van het seizoen al zo goed , als je dezelfde ploeg kan houden enkele seizoenen na mekaar dan ben je onklopbaar tegen de nieyuwe spelers die net binnenkomen .... dus ik ben pro , maar het moet dan wel leuk blijven voor iedereen !
-
Ik ga jullie op het einde van dit seizoen verlaten.
Heb nu 3 seizoenen dit spel gespeeld en ben niet echt onder de indruk.
Met geld er in stopen kun je waarschijnlijk een heel eind komen, maar ik spel meerdere spellen, en ben niet van plan geld te steken in een spel wat me niet echt aanspreekt. Ben meer het type wat een team in de loop van de jaren wil verbeteren door de juiste keuzes te maken, helaas kan ik dit in dit spel niet.
Gaat jullie goed.
Groet,
Lowie -
@tiekerhook_nl Oke doei
-
@thebestmanagernl Lief doen, Rein
-
nummer 3 en nummer 1 waarom. Nou als je aan het einde van het seizoen klaar bent moet je weer opnieuw beginnen en het zou leuk zijn als je dezelfde club kon houden met de selectie die je had.
-
@jelmer75675_nl Is al vaak voor gesteld.
-
Ik zou aan het eind van het seizoen graag de krant kunnen lezen. Een korte samenvatting van het seizoen. Sowieso de krant (of artikelen) kunnen bewaren zou ik ook leuk vinden.
-
Als je met account 1 een seizoen uit hebt gespeeld en je kijkt eerst een wedstrijd van een ander account, dan krijg je meteen daarna te zien wat het resultaat was van account 1. Het zou fijner zijn als dat alleen zou gebeuren als je ook echt de wedstrijd van account 1 had bekeken.
-
Ik ben een liefhebber getrainde spelers te behouden, met name bij ploegen met een lage doelstelling.
-
Zouden jullie bij osm championsleage wedstrijden met een groepsfase in het spel kunnen doen?
Hetzelfde als je nu ook beker wedstrijden speelt , maar dan championsleage wedstrijden met een groepsfase in het spel.
Met vriendelijke groet,
Dennis
-
@the-best-32_nl Een groepsfase en daarna een knock-out fase gaat helaas niet op OSM. Alle competities zijn in normale competitie vorm, waarbij het wel mogelijk is om het bekertoernooi uit te schakelen.
Of dit in de toekomst ook mogelijk wordt, durf ik niet te zeggen.
-
Optie 4, bij optie 1 hebben nieuwe managers uiteindelijk geen kans meer
-
3 en 6 waarom 6 ? Het lijkt mij een keertje leuk als je bijvoorbeeld een club uit de Nederlandse competitie ( 3 of 2 e divisie hebt ) waar je kampioen mee word en ook mee kan ' promoveren ' helaas is dat met osm niet mogelijk. Maar wie weet in de toekomst