Seizoen voorbij. Wat nu?
-
@thebestmanagernl Lief doen, Rein
-
nummer 3 en nummer 1 waarom. Nou als je aan het einde van het seizoen klaar bent moet je weer opnieuw beginnen en het zou leuk zijn als je dezelfde club kon houden met de selectie die je had.
-
@jelmer75675_nl Is al vaak voor gesteld.
-
Ik zou aan het eind van het seizoen graag de krant kunnen lezen. Een korte samenvatting van het seizoen. Sowieso de krant (of artikelen) kunnen bewaren zou ik ook leuk vinden.
-
Als je met account 1 een seizoen uit hebt gespeeld en je kijkt eerst een wedstrijd van een ander account, dan krijg je meteen daarna te zien wat het resultaat was van account 1. Het zou fijner zijn als dat alleen zou gebeuren als je ook echt de wedstrijd van account 1 had bekeken.
-
Ik ben een liefhebber getrainde spelers te behouden, met name bij ploegen met een lage doelstelling.
-
Zouden jullie bij osm championsleage wedstrijden met een groepsfase in het spel kunnen doen?
Hetzelfde als je nu ook beker wedstrijden speelt , maar dan championsleage wedstrijden met een groepsfase in het spel.
Met vriendelijke groet,
Dennis
-
@the-best-32_nl Een groepsfase en daarna een knock-out fase gaat helaas niet op OSM. Alle competities zijn in normale competitie vorm, waarbij het wel mogelijk is om het bekertoernooi uit te schakelen.
Of dit in de toekomst ook mogelijk wordt, durf ik niet te zeggen.
-
Optie 4, bij optie 1 hebben nieuwe managers uiteindelijk geen kans meer
-
3 en 6 waarom 6 ? Het lijkt mij een keertje leuk als je bijvoorbeeld een club uit de Nederlandse competitie ( 3 of 2 e divisie hebt ) waar je kampioen mee word en ook mee kan ' promoveren ' helaas is dat met osm niet mogelijk. Maar wie weet in de toekomst
-
@gna-gna-gna_nl voor mij is het gelijk wat jullie doen, het is voor mij gewoon een time-killing game !!!
Ik speel nog vier ander voetbal games die je kan opbouwen in meerdere seizoenen !!!
Dit is mij te zeer een pay to win game geworden !!! -
He jongens. Ik speel al een tijdje OSM (vroeger met een ander account) maar tegenwoordig is op deze OSM-versie 4-5-1 de koning in winnen tegen elk team. Niet dat ik dat erg vind; in tegendeel - maar ik ben een beetje aan het schroeven met andere tactieken. Ik begrijp dat jullie je achterste van jullie tong niet laten zien, maar denk je dat het van waarde is als ik met 4-3-3 aan het schroeven ben of is dat een kansloze poging?
-
@koning-phillip_nl Het is nooit kansloos om aan een 433 te schroeven. Ik heb zelf 4 varianten 433. En na het ONK, weet ik dat ik moet kijken of ik een andere kan ontwikkelen. 451 is zeker een sterke tactiek (soms te sterk) maar iedere tactiek is te verslaan.
Pas geleden was ik mijn tactiek aan het begin van een seizoen vergeten in te stellen. De eerste 2 wedstrijden won ik wel. En met duidelijke statistieken ook. Pas bij de 3e wedstrijd, toen ik de felheid van mn spelers wilde aanpassen, zag ik dat mijn eigen tactiek niet stond, maar de cpu iets in elkaar had geflanst haha. Kan ik daar mooi weer op voort borduren
-
Ik wil optie 5 en daarna optie 4. Leuk als er weer een extra uitdaging bijkomt in de vorm van statistieken. Uiteindelijk draait het toch allemaal om de beste worden in iets. De een mp, de ander topscorer, ander weer minste tegendoelpunten, of meeste voor enz...