volgers verwijderen
-
Is er een mogelijkheid om volgers van je profiel te verwijderen?
-
Dit zou idd handig zijn
-
@alex7ander7_nl
Nope, die is er niet. En wordt denk ik ook wel lastig om te implementeren, want dit zijn gewoon mensen die jou volgen. Dus alleen zij zouden dit kunnen aanpassen als ze je niet meer willen volgen.
Wat misschien wel een mogelijkheid zou kunnen zijn is als jij bijvoorbeeld het eerst zou moeten goedkeuren voordat iemand jou kan volgen.
-
Tja, ik heb ook zo'n legertje aan geile Arabische mannetjes die me volgen...
Als er zoiets geïmplementeerd kan worden.. :thumbsup_tone1:
-
@sjinne_4_ever_nl Vraag of ze BC willen sponsoren? Mooie deal!
-
@sjinne_4_ever_nl said in volgers verwijderen:
Dit probleem heb ik ook, ze denken allemaal dat mijn profielfoto echt is ofzo. Stakkers.
-
@alex7ander7_nl said in volgers verwijderen:
Dit probleem heb ik ook, ze denken allemaal dat mijn profielfoto echt is ofzo. Stakkers.
Sam here, allemaal van die arabieren
-
@killing-spread_nl said in volgers verwijderen:
Sam here, allemaal van die arabieren
Lijkt me wel makkelijk als we deze kunnen verwijderen en daarna zelf kunnen kiezen of we wel of niet gevolgd willen worden!!!
-
Dan snap ik niet waarom ik 35 volgers heb
-
@vertrigo_nl said in volgers verwijderen:
Dan snap ik niet waarom ik 35 volgers heb
Uit medelijden
-
@alex7ander7_nl Ze sturen me ook nog berichtjes, dat is het ergste van allemaal haha
Hier, weer zo'n pannekoek
https://forum.onlinesoccermanager.nl/user/الكومندا-محمد-احمد-غزال
-
@alex7ander7_nl Ben jij dat dan niet!?
-
-
zou het een idee zijn dat je iig een volger eerst moet accepteren?
-
Ik heb intern een suggestie geplaatst voor mogelijke aanpassingen aan het systeem. Hopelijk zijn er mogelijkheden om dit systeem wat aan te passen. Ik heb onderstaande opties vermeld:
A. Het mogelijk maken van het verwijderen van managers die jou volgen.
B. Als iemand jou wil volgen moet je diegene daar eerst toestemming voor geven.
C. Een optie toevoegen waar je kan selecteren vanuit welke landen managers je mogen volgen (zo kan je bijvoorbeeld alleen managers uit Nederland en België toestaan).
D. Een optie toevoegen waar je kan aangeven of je wel of niet gevolgd wilt worden door andere managers.Een combinatie van B,C en D zou best een mooie oplossing zijn denk ik.
-
Dit blijkt helaas erg lastig te zijn om te gaan aanpassen, doordat het forum beheerd wordt door een externe partij. Deze externe partij zou dan dus akkoord moeten gaan met deze aanpassing. Wat dus een complete aanpassing van hun systeem zou betekenen.
Er is op dit moment al een oplossing voor handen. Je kan namelijk in de instellingen van het forum (klik rechtsboven op je profielfoto en vervolgens instellingen) de optie aanvinken om alleen chatsessies toe te staan van gebruikers die jij zelf volgt. Dit houdt echter wel in dat je in eerste instantie dus alle gebruikers moet gaan volgen van wie jij chatberichten zou willen ontvangen. Hiermee zorg je er dus wel voor dat je geen chatberichten meer ontvangt van de Arabieren (ik ga er namelijk vanuit dat jullie die niet zullen gaan volgen )
Ondervinden jullie dit probleem als echt problematisch of kunnen jullie je schikken in bovenstaande oplossing?