Nieuw e-mail adres toevoegen
-
Hallo, ik ken enkel mn managernaam en login. Dus ik kan het spel gewoon spelen.het probleem is zo, als ik een cheater wil melden, moet ik via mijn mail bevestigen. Het probleem is dat ik mn code van mn oude email niet meer weet. Hoe kan ik mn nieuwe email koppelen aan mijn huidige osm acount
-
Hey,
En als je je wachtwoord opnieuw opvraagt bij je desbetreffende email dienst? Je zou sowieso een alternatief email adres moeten opgegeven hebben toen je het aanmaakte, of enkele beveiligingsvragen hebben ingevuld.
Als je dit allemaal niet meer weet, kan je nog altijd contact opnemen met je email dienst, of contact opnemen met OSM support.Sir
-
@sir-imparatore_signore_ali_nl
Klik via de website rechtsboven op je managernaam en ga vervolgens naar je profiel. Klik daarna op wijzig. Daar heb je de optie om je e-mailadres te wijzigen. Vervolgens krijg je dan een bevestigingsmail op het nieuw gekozen e-mailadres om je nieuwe e-mailadres definitief te bevestigen.
Indien je geen bevestigingsmail krijgt (check ook je map met ongewenste mail) kan je een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com en leg dan uit dat je geen bevestigingsmail krijgt. Geef dan ook meteen je managernaam door.