[iP] Transfer notificaties
-
Managernaam: Vertrigo
Clubslot: Alle clubslots
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Sinds eind september 2017
Team: nvt.
Competitienummer: nvt.
Server: nvt.
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen: Alle notificaties werken behalve mijn transfer notificaties.Merk + type toestel: iPhone 6 (iOS 11.0.2)
App Versie: 4.2.5Overigens blijf ik er voorstander van om op zijn minst het team te benoemen in transfernotificaties. Niet alleen welk team je speler heeft gekocht. Wil direct kunnen zien of het waard is om OSM te openen. Ja, ik weet dat de notificatie door moet linken aan het juiste clubslot. Echter heb ik niet altijd tijd om meerdere notificaties af te gaan en zijn er competities met meer prioriteit
-
@vertrigo_nl
Heb je 's nachts toevallig je internetverbinding uitstaan? Dit is vaak namelijk de reden dat alleen de transfer notificaties niet binnenkomen.De notificaties van timers (trainingen, trainingsveld, dokter, jurist) komen zowel online als offline binnen, maar voor de notificaties afkomstig van servers (transfers, wedstrijd gespeeld, TK-melding) is het noodzakelijk om verbinding te hebben met het internet.
Het benoemen van het team (gelinkt aan clubslot) in de notificaties is een tijdje geleden al eens voorgesteld aan Gamebasics, maar het argument was toen dat je met slechts ÊÊn swipe al in het clubslot terechtkomt waar de speler is verkocht en het daardoor niet per se nodig is om dit ook nog eens in de notificatie aan te geven.
-
@silvester-j_nl Kan best dat mijn internetverbinding 's nachts uit staat. Echter speelt dit probleem altijd en heb ik al tijden geen enkele notificatie gekregen voor wat betreft transfers. Ook overdag niet.
Mijn tegenargument aan Gamebasics, is dus dat men niet altijd evenveel tijd heeft om elke notificatie te openen. Neem aan dat zij ook begrijpen dat de ene competitie meer prioriteit heeft dan een andere. Zodoende zou deze kleine toevoeging voor vele mangers die crewcup en dergelijke spelen een uitkomst zijn.
-
@vertrigo_nl Die notificaties krijg ik ook niet altijd. Ik heb wel door dat ze vooral niet komen als ik als laatst op pc heb ingelogd. Wat ik nu dus doe voordat ik de deur uit ga is even de osm app openen clubslots aantikken en weer afsluiten voor mijn gevoel komen de meldingen dan wel door. Maar ik weet niet of dit bij jou ook zal helpen.
-
Misschien kan je proberen om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Misschien dat je dan de transfer notificaties wel weer ontvangt.
-
@fc-eddie_nl said in [iP] Transfer notificaties:
Misschien kan je proberen om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Misschien dat je dan de transfer notificaties wel weer ontvangt.
Zojuist gedaan. Telefoon ook even uit en aan gezet. Zal om 18u ongetwijfeld iets verkopen, dus kom daar spoedig op terug of dat heeft geholpen
-
@fc-eddie_nl Wel spelers verkocht, geen notificatie helaas.. Wellicht komt het door iets in iOS 11? Heb het zo ongeveer sinds die update namelijk.
-
Heb je tijdens het installeren aangegeven dat je notificaties wilt ontvangen? Zo niet, dan zal je eerst nog even bijvoorbeeld spelers moeten selecteren voor training of je stadion uitbreiden via de app. Wanneer je dat instelt op de app, krijg je nog een laatste maal de melding om notificaties aan te zetten.
-
@fc-eddie_nl Wist niet eens dat dat nogmaals moest dan notificaties staan nu dan aan.. Morgenochtend weet ik meer
-
:fingers_crossed_tone1: Hopelijk krijg je nu wel de transfer notificaties.
-
@fc-eddie_nl said in [iP] Transfer notificaties:
:fingers_crossed_tone1: Hopelijk krijg je nu wel de transfer notificaties.
Had vanmorgen zowaar enkele transfer notificaties! Dat de oplossing eigenlijk zo simpel is thnx @FC-Eddie_NL
-
@vertrigo_nl
Mooi dat het hiermee is opgelost!
Als je notificaties op iOS uit hebt staan, krijg je na het opnieuw installeren inderdaad een bericht of je pushmeldingen weer aan wil zetten nadat je een timer activeert. Wel vreemd dat je eerst de notificaties van timers wel gewoon binnenkreeg, want voor beide type notificaties zouden namelijk dezelfde instellingen van toepassing moeten zijn. Bedankt voor je hulp Erwin.