Overzicht ranking crewleden
-
Beste,
wordt de ranking in de crew (op de crewpagina) niet ge-update? Want op die van ons sta ik niet met het aantal punten wat ik heb behaald namelijk.
-
BESTE,
WORDT DE RANKING IN -
I KNOW NOTHING
-
@crimsontide_nl Dit is inderdaad wel raar. Ik heb gister namelijk op mijn HA een competitie afgerond en bij mij zijn de ranking en de punten wel bijgewerkt.
-
Hier zat een bug in, maar is zo te zien gefixt, want bij diverse managers die ik hebt gechecked, staat de juiste ranking vermeld. Geen idee waarom het bij jou niet goed staat.
Zou je screenshots willen posten van de crewpagina, je profiel en voltooide seizoenen ( het vlak met de bekers op je profiel)? Dan kan ik het doorgeven en is het ook duidelijk dat je competitie op je slot 2, vier dagen geleden is afgerond. Screenshots op volledig scherm, dus met je managernaam en datum/tijd zichtbaar.
-
Is dit voldoende?
-
-
Yes, thanks. Ik zal het voor je doorgeven.
-
P.s. mijn crewgenoot Marawikos heeft hetzelfde probleem
-
De ranking voor hem en je overige crewgenoten klopt wel, maar de managerpunten niet.
Heb nog niets vernomen van GB, maar begin me nu wel af te vragen of er iets gefixt is. Het zou ook goed kunnen dat dit niet meer gefixt gaat worden, vanwege de crewupdate.
-
@fc-eddie_nl Dan wachten we het even af Eddie
-
Ik heb antwoord terug gehad. Gaat niet meer gefixt worden.