• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

geen competitie beschikbaar

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
2 Posts 2 Posters 427 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Hallo mensen van osm,

Ik wilde graag in een nieuwe competitie beginnen in belgie aangezien een slot was vrij gekomen.
    Nu blijkt dat de belgische competitie maar matig populair is, en er niet elke dag een competitie word aangemaakt.
    Nu wacht ik al 2 dagen om een nieuwe competitie te joinen met de volledige 4 dagen voorbereidingstijd.
    Je kan uiteraard ook als manager een competitie zelf beginnen, maar dat kost je de onnodige som van (om en nabij) 200 muntjes.
    Daar heb je als manager nou niet altijd zin in, en als ik het goed begrijp maakt ook osm zelf competities aan zo nu en dan.
    Nu was vanavond de simulatie al een uur of wat vertraagd, en zowaar kwam er rond een uur of half 10 een competitie uit de grond geschoten.
    Echter met maar 1 voorbereidingsdag? Is dit een bug van osm? Kan dit hersteld wordden? En stel, de situatie van geen competitie beschikbaar doet zich weer voor, hoe kan je osm dan benaderen om te vragen of ze een nieuwe competitie in dat land willen starten?

Graag hoor ik van jullie,

Groetjes

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Jkwadraat_NL on last edited by

@jkwadraat_nl

Competities die door OSM worden aangemaakt hebben maar 1 voorbereidingsdag. Als je dus niet zelf een competitie wilt aanmaken, zal je moeten wachten totdat iemand anders een competitie aanmaakt in België met 4 voorbereidingsdagen. Vraag eventueel in het competitie zoeken topic op OSM Het Spel, of iemand een competitie in België heeft met 4 voorbereidingsdagen.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/524/competitie-zoeken/65

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular