Boss Coins niet gekregen
-
Op black friday kon je het dubbele aantal bosscoins verdienen.
Zo was er een spelletje (Final fantasy) die je tot level 10 moest bereiken en dan ergens in de 900 bosscoins zou verdienen.
Dit is anderhalve week geleden gebeurd, maar nog steeds de coins niet binnen. Nu las ik dat je de aanbieder moet mailen, maar ik zie die er niet meer tussenstaan in de businessclub. Hoe nu verder? -
Op welk platform (website/Facebook, iOS app, Android app) heb je dit geprobeerd en onder welk mannetje stond deze aanbieding vermeld?
-
Op mijn Iphone.
Ik weet helaas niet welk poppetje. Volgens mij klikte ik op de advertentie die in beeld kwam. -
Zou je even via de iOS app op alle 3 de mannetjes willen tikken en daarna op 'Support' of 'Ontbrekende Bosscoins' willen tikken? Als je een aanbieding vanuit de Businessclub hebt gedaan moet daar informatie over zijn. Als je iets over Final Fantasy vindt rond die datum zou je daar dan een screenshot van willen maken en die hier posten? Dan kunnen we daarna verder kijken.
-
@fc-eddie_nl [link text](link url)
-
Gaat vooral om deze!
-
Dank je wel voor je screenshots. Helaas kunnen we op dit moment nog niets doen, omdat de status nog op 'in behandeling staat'. Het enige wat je op dit moment kan doen is contact op nemen met de aanbieder (SuperSonicAds). Ik vermoed dat als je op 'Onbrekende Bosscoins' tikt onder de status bij de Final Fantasy aanbieding, je contact op kan nemen met SuperSonicAds.