• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Koppeling crew competitie / nieuw crewlid

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
15 Posts 5 Posters 2.2k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NL
    wrote on last edited by

Onze crew competitie is alleen op uitnodiging ingesteld.
    Zodra een manager zich heeft aangesloten bij de crew kan of zit hij ook meteen in de lopende competitie. ( Dit is mijn ervaring sinds kort )
    Niet iedereen vind het leuk om in een lopende competitie mee te doen en de managers die vanaf het begin in de competitie zitten vinden het niet leuk dat er gedurende de competitie ineens een cpu team veranderd in een team met manager.
    En zojuist zie ik dat de manager die ik voor de crew heb uitgenodigd wel in de competitie zit maar nog geen deel uitmaakt van de crew.

Is dit alles bewust of onbewust veranderd met de laatste update ?

FC Eddie_NLF Harry Poon_NLH 2 Replies Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Pondboy_NL on last edited by

@pondboy_nl

Heb het probleem gemeld bij Gamebasics.

1 Reply Last reply
    0
  • Harry Poon_NLH Offline
    Harry Poon_NLH Offline
    Harry Poon_NL Dutch Users

@pondboy_nl Alle leden van een crew hebben inderdaad automatisch toegang tot de competitie van die crew. Dit is gedaan om het makkelijker te maken voor de hele crew om samen te spelen in een competitie.

Ook kun je andere managers (buiten je crew) uitnodigen om deel te nemen aan je competitie.

Het zijn inderdaad bewuste keuzes geweest met de laatste upates.

Pondboy_NLP 1 Reply Last reply
    0
  • Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NL
    replied to Harry Poon_NL on last edited by

@harry-poon_nl

Dan krijg je dus de volgende onvrede :
    Niet iedereen vind het leuk om in een lopende competitie mee te doen en de managers die vanaf het begin in de competitie zitten vinden het niet leuk dat er gedurende de competitie ineens een cpu team veranderd in een team met manager.

Mijn voorkeur gaat uit naar zelf toelaten in overleg met het nieuwe crewlid.

1 Reply Last reply
    1
  • Davemx_NLD Offline
    Davemx_NLD Offline
    Davemx_NL
    wrote on last edited by

mag ik even hierop inhaken en wat vragen, misschien begrijp ik het verkeerd.
    Ik haal hier boven uit het verhaal dat als je iemand voor je crew uitnodigt deze de (lopende) crewcompetitie kan betreden maar dit is alleen van jouw crew dan toch?

Want dan zou ik zeggen wat is hier erg aan als je diegene toevoegt aan je crew zeg je tegen hem dat hij niet de crewcomp moet joinen nog maar pas volgend jaar of ben ik nou gek.
    neem je gewoon iemand in je crew die je niet spreekt? en dat diegene dan ook gelijk denkt uit zichzelf nu ga ik lekker hun crewcomp joinen?
    of zie ik het verkeerd en bedoel je iets anders anders snap ik totaal niet wat het probeel hier aan is

Winners never quit, Quitters never win

0
  • Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NL
    replied to Davemx_NL on last edited by

@dave-jansen_nl

Voorbeeld 1:
    Je nodigd een ,manager uit voor je crew.
    Hij accepteerd de uitnodiging
    En dan blijkt hij ook al zonder competitie uitnodiging in je crew competitie te zitten.

Voorbeeld 2 :
    Ook had ik een manager uitgenodigd voor de crew en voordat hij in de crew zit kom ik er achter dat hij al in mijn crew competitie zit.

Normaal overleg ik met een manager om er voor te zorgen dat hij op tijd een slot vrij heeft om de volgende crew compoetitie mee te doen.

Naruto Uzumaki 2014N 1 Reply Last reply
    0
  • Naruto Uzumaki 2014N Offline
    Naruto Uzumaki 2014N Offline
    Naruto Uzumaki 2014

@pondboy_nl Nodig je dan managers voor de crew uit zonder ze eerst te spreken ofzo? Vind het zelf ook niet zo raar dat crewgenoten de crewcomp inkunnen.
    Wil je niet dat ze joinen geef je dat toch van te voren even aan?

0_1558884561190_1f00c045-0c41-4099-8634-db5dce66b58b-image.png

Davemx_NLD Pondboy_NLP 2 Replies Last reply
    0
  • Davemx_NLD Offline
    Davemx_NLD Offline
    Davemx_NL
    replied to Naruto Uzumaki 2014 on last edited by

@naruto-uzumaki-2014 said in Koppeling crew competitie / nieuw crewlid:

@pondboy_nl Nodig je dan managers voor de crew uit zonder ze eerst te spreken ofzo? Vind het zelf ook niet zo raar dat crewgenoten de crewcomp inkunnen.
    Wil je niet dat ze joinen geef je dat toch van te voren even aan?

ja dat bedoelde ik dus ook, dus snap nog steeds zijn hele verhaal niet.
    maar uit zijn verhaal snap ik nu wel dat hij gewoon random en klakkeloos mensen uitnodigt voor zijn crew hahaha

1 Reply Last reply
    0
  • Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NL

@naruto-uzumaki-2014

Ik heb met alle managers meerdere pb contacten voordat ik ze uitnodig om in de crew te komen.

Vervolgens kan je ze alleen maar uitnodigen voor de crew als ze op je vriendenlijst staan.
    Als ze dan uitgenodigd zijn blijkt dat ze ook in je crew competitie zitten , waarbij ik het idee heb dat ik ze daar niet voor uitgenodigd heb omdat niet iedereen het prettig vind om in een lopende competitie mee te doen.

Dave : Kan je het nu wel volgen ?

Naruto Uzumaki 2014N Davemx_NLD 2 Replies Last reply
    1
    Naruto Uzumaki 2014

@pondboy_nl said in Koppeling crew competitie / nieuw crewlid:

@naruto-uzumaki-2014

Ik heb met alle managers meerdere pb contacten voordat ik ze uitnodig om in de crew te komen.

Vervolgens kan je ze alleen maar uitnodigen voor de crew als ze op je vriendenlijst staan.
    Als ze dan uitgenodigd zijn blijkt dat ze ook in je crew competitie zitten , waarbij ik het idee heb dat ik ze daar niet voor uitgenodigd heb omdat niet iedereen het prettig vind om in een lopende competitie mee te doen.

Dus in dat contact vooraf ff aangeven dat ze niet de lopende crewcomp moeten joinen en er is geen probleem toch?

0
  • Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NL

@naruto-uzumaki-2014

En als je dan het antwoord lees van Harry Poon : Alle leden van een crew hebben inderdaad automatisch toegang tot de competitie van die crew. Dit is gedaan om het makkelijker te maken voor de hele crew om samen te spelen in een competitie.

Naruto Uzumaki 2014N 1 Reply Last reply
    0
    Naruto Uzumaki 2014

@naruto-uzumaki-2014

En als je dan het antwoord lees van Harry Poon : Alle leden van een crew hebben inderdaad automatisch toegang tot de competitie van die crew. Dit is gedaan om het makkelijker te maken voor de hele crew om samen te spelen in een competitie.

Klopt, kan je toch alsnog van te voren wat afspreken met je nieuwe aanwinsten?

0
  • Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NLP Offline
    Pondboy_NL

@naruto-uzumaki-2014

Als dat dan nieuw is en bij de update hoort dan zal ik daar rekening mee gaan houden.

1 Reply Last reply
    0
  • Davemx_NLD Offline
    Davemx_NLD Offline
    Davemx_NL

@naruto-uzumaki-2014

ja ik snapte je al maar idd even via PB dan aangeven dat ze niet moeten joinen tot het volgend seizoen dan zou het geen probleem moeten zijn.
    mocht hij toch maling hebben daaraan moet je direct denken aan het feit of het wel wat is om in je crew te hebben, daar hij al gelijk niet luistert hahaha

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    wrote on last edited by

Dit lijkt mij verder duidelijk, dus bij deze sluit ik het topic.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular