Achievement error bij claimen
-
Dus @The_Zylox_NL gewoon screenshots van je hele scherm en als ik jou was ook een screenshot van je seizoensresultaat erbij om te bewijzen dat je ongeslagen/3k+ hebt gehaald. Succes
-
-
-
-
-
Zoals je kan zien is de droomseizoen variant geupgrade naar de volgende stap, maar geen credits.
Bekermeester staat nog steeds op 0.
en superman is ook nog locked, ik kan alleen niet aantonen dat ik er ook 0 heb verloren want die competitie is al dicht..
Is dit nu voldoende? Moet ik nu nog iets doen?
-
@the_zylox_nl Voldoende, kwestie van geduld nu.
-
Ik heb hetzelfde probleem, mijn achievement "Clubicoon" toont me dat ik het juiste aantal seizoenen met eenzelfde ploeg heb gespeeld, maar het staat niet als "Geünlocked"!
-
Om de Superman achievement te krijgen moet je het gehele seizoen ongeslagen zijn in de competitie en de beker hebben gewonnen. Omdat de Superman achievement bij jou nog op 0/1 staat, hebben we bewijs nodig dat je in aanmerking komt om die achievement te krijgen. Om dit te kunnen aantonen hebben we een screenshot nodig van de eindstand in de competitie waaruit duidelijk is dat je geen enkele wedstrijd verloren hebt, een screenshot van de bekerpagina waaruit blijkt dat je de beker hebt gewonnen en een screenshot van de achievementspagina waaruit het blijkt dat je de Superman achievement niet hebt ontvangen.
Als er ook maar een van die screenshots ontbreekt, kunnen we niets voor je doen. Anders kan iedereen, die de competitie en beker hebben gewonnen, lukraak zeggen dat ze de Superman achievement moeten krijgen, terwijl ze in de competitie niet ongeslagen zijn en daar dan dus nog helemaal geen recht op hebben.
Om Droomseizoen te bemachtigen zal je 10.000 managerpunten in een seizoen moeten behalen. Jou hoogst genoteerde aantal managerpunten in een seizoen is 5.575 managerpunten en dat staat vermeld bij de Droomseizoen achievement. Geen problemen daar dus. De Topseizoen achievement (behaal 3.000 managerpunten in een seizoen) en het probleem met Bekermeester zal ik doorgeven.
-
Thanks voor de melding. Ik zal het doorgeven.
-
Is het nog mogelijk om van een afgesloten competitie het aantal gewonnen gelijk en verloren wedstrijden op te halen? Ik kan dit nergens vinden.
-
@fc-eddie_nl ik heb zonet mijn achievement geünlockt, bedankt!
-
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Dit soort data verdwijnt wanneer de competitie gereset wordt. Je zal dus helaas opnieuw de Superman achievement moeten behalen.
Topseizoen zou je nu moeten kunnen claimen. Bekermeester moet nog aangepast worden.
-
Top! Alsjeblieft.
-
Het probleem met bekermeester is nu ook opgelost. Deze staat nu op 1/10.
Nu verder alles is opgelost, zal ik dit topic sluiten.