WIDM 2018
-
@l-r-van-kessel_nl Frituurpannekes
Zit al klaar voor zaterdag
-
Uitgenodigd,
Zitten we er met zijn tweeen in haha
-
Ik doe mee!
ShoarmaDude17
-
Toegevoegd dat is 3...
-
Pbreedenbach
-
Patrick kuijf
-
Sorry verkeerd gelezen haha hier ben ik niet bekend mee dus mijn deelname kan eruit
-
@L-R-van-kessel_NL Thanks !
-
Niemand anders verder? Zitten er nu met 4 in..
-
@l-r-van-kessel_nl bjorn2321
-
Je zit er ook bij dat is 5
-
Het zal toch niet....
Degene die ik had voorspeld zijn zoals ieder jaar natuurlijk weer keihard eruit...En nu is die gekke Olcay er nog steeds in..al moet ik zeggen dat het niet vervelend is om naar haar verschijning te kijken...Ze hadden haar de afgelopen aflevering zelfs zo neergezet zoals de dames in Friends er vroeger bijliepen..
Olcay, Stine, Jan, Simone en Ruben zitten er nog in...
Mijn peilen zijn nu gericht op Stine en een klein oog op Olcay..
Ik hoop dat Jan het wint, maar ben bang dat hij er ook bijna uitgaat...
Simone en Ruben gun ik geen van beide iets (ja dat ze asap afvallen)...ShoarmaDude17 voert trouwens de ranglijst goed aan met 3200 punten ..
-
Simone is de mol natuurlijk
-
Simone of Stine, maar verwacht Stine.
-
Zat op Olcat, Stine en Loes.
Helaas daarom nu wat punten verloren, maar ik denk nu Stine -
Ik zat op Loes. Ik verdenk Olcay nu wel. Als ik terugkijk wat voor rare acties zij eigenlijk had
Maar ik kwam dit nog tegen: http://www.wieisdemolhints.nl/2018/hints-aanwijzingen-aflevering-5-is-mol/
Uit de commentaren zou Stine dan wel eens de mol kunnen zijn. (Lees: en diagonaal links omhoog op de ‘X’ ; J nei tu c e x = ja nee, jij Chistine Eilskov X (wiipedia zegt ze heet Stine Elskov Jensen) hahahaha)
Volledige naam Stine Eilskov Jensen (Wikipedia)
-
Olcay te obvious
-
In de woordzoeker van vorige week staat letterlijk in "stine is de mol"
-
@frituurpannekes_nl
Waar?
-
D11-> A8 -> B8 -> B1
VOnd het alleen wat vergezocht, want alle namen staan er zo ongeveer in en B10 -> B1 is het zinnetje 'wie is de mol' toevallig loopt hier de naam van STine door.
Dat gezegd hebbende is ze nog steeds mijn hoofdverdachte....