Problemen met aanbiedingen
-
Ik heb 3 spelers waarop een bod is uitgebracht. Helaas kan ik van geen enkele speler het bod accepteren, een tegenbod uitbrengen of afwijzen. Bij elke actie krijg je als antwoord: "We hebben problemen met het voltooien van dit bod. Probeer het opnieuw."
Wat moet ik doen of wat gaat er fout? -
Ik gok dat het om je keepers gaat. Je hebt er al twee op de transferlijst staan. Als je er een verkoopt via aanbiedingen dan kan je uiteindelijk 1 keeper over houden met 2 andere op de transferlijst en zou dit theoretisch kunnen resulteren in slechts 1 keeper in je selectie. De praktijk laat dit echter niet toe, dus om een lang verhaal kort te maken:
Haal eerst je keepers van de transferlijst af om een bod te kunnen accepteren vanwege een mogelijk spelerstekort.
-
Sorry, hier gaat het dus niet over.
Al geruime tijd manager bij OSM dus ik weet wat de (on)mogelijkheden zijnScreenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3Het gaat in deze dus niet of er uiteindelijk te weinig spelers in mijn selectie zit of te weinig spelers van elke discipline overblijft. Het gaat er over dat ik met de gedane biedingen niets kan doen, nog afwijzen, nog accepteren, nog een tegenbod kan doen. (Zie ook mijn eerste bericht!)
-
Probeer in eerste instantie even uit te loggen en weer inloggen op je account. Mocht het dan nog steeds problemen geven, verwijder dan even de cookies en cache van je browser.
-
Van alles al geprobeerd zoals is voorgesteld en geadviseerd, nu heb ik met andere spelers dit probleem.
-
Heb je de vorige biedingen zelf kunnen afwijzen, accepteren of een tegenbod kunnen doen? Of waren de biedingen automatisch verwijderd door de engine?
In het eerste geval ligt het probleem bij je zelf. Check dan of je het probleem ook op een andere browser hebt, of zelfs op een andere PC/laptop. Verwijder ook een eventuele Ad-blocker.
In het tweede geval is er sprake van een bug en dan zou ik graag nog een nieuwe screenshot hebben van de huidige biedingen waarmee je de foutmelding krijgt. Dan kan ik de meest recente foutmelding doorgeven aan Gamebasics.
-
De biedingen zijn ingetrokken door de biedende partij.
Hiervan heb ik 3 melding gekregen in mijn to-do-lijst.Hierbij de nieuwe screenshots:
Overzicht van biedingen waarin 2 spelers staan die de foutmelding geven
Foutmelding
Voldoende spelers in mijn teamIk wacht het geduldig af.
-
Welke browser gebruik je?
-
Later vanmiddag zal dit probleem gefixt zijn. Daarna zou je hier geen last meer van moeten hebben.