• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Werking van een crew

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
9 Posts 4 Posters 1.1k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • AART123_NLA Offline
    AART123_NLA Offline
    AART123_NL
    wrote on last edited by

Goedenmiddag,
    Een maand geleden heb ik een crew opgericht. Hier zitten nu een aantal vrienden in. De meesten hebben nog weinig ervaring en zijn dat nu aan het opdoen. Binnenkort willen we wel graag actief worden met onze crew, maar wat kunnen we er allemaal mee? Kan ik dit ergens vinden? Of zou iemand mij hier antwoord op kunnen geven? Ik heb wel al een aantal dingen gezien over een crewcup en crewbattles, maar niets over hoe wij ons daarvoor in kunnen schrijven, hoe het precies werkt enz. Ook las ik ergens iets over een ranglijst. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe we die ranglijst kunnen beklimmen en aan de hand van welke gegevens dat gaat?
    Alvast heel erg bedankt!
    Groetjes,
    Aart

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to AART123_NL on last edited by FC Eddie_NL

@aart123_nl

Hoi, check onderstaande link om naar het 'Crewtopics' topic te gaan. Hier vind je onder meer links naar de regels en opzet voor de crewcup en crewbattles. Hier zou je de nodige informatie uit moeten kunnen halen.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/7096/crewtopics

Wat betreft de crewranking: Deze wordt gebaseerd op het gemiddelde aantal managerpunten van alle leden in de crew. Hiervoor wordt het slot met de meeste managerpunten voor gehanteerd (al zit hier op dit moment nog een bug in, waardoor niet het juiste slot wordt gehanteerd).

Om dus in de ranking te stijgen zal dit gemiddelde omhoog moeten. Wat dus weer neerkomt op het zoveel mogelijk managerpunten vergaren op het slot met de meeste managerpunten.

Hopelijk is het zo iets duidelijker voor je?

1 Reply Last reply
    0
  • AART123_NLA Offline
    AART123_NLA Offline
    AART123_NL
    wrote on last edited by

dankjewel voor je bericht! Het is allemaal groter dan ik had gedacht haha. Eerst moeten een paar leden van mijn crew nog wat beter worden. Hierna doen we graag mee. Klopt het dat alleen de eerst 50 crews mee mogen doen? Het is mij nog niet erg duidelijk hoe wij ons aan moeten melden.

0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to AART123_NL on last edited by

@aart123_nl

Nee hoor, elke crew kan meedoen, zolang er maar genoeg leden van je crew willen meedoen. Bij de lagere divisies zullen er 3 leden bereid moeten zijn om mee te doen. Bij de twee hoogste (Champions League en Europa League) zullen er 4 leden bereid moeten zijn om mee te spelen. Het eerste stuk in de openingspost in het Crewcup: Regels en Opzet is een beetje oud en was meer bedoeld voor de overgang van de oude versie (OSM 2.0) naar de huidige versie (OSM 3.0). Inmiddels is er aan de indeling al het nodige veranderd.

Inschrijven is op dit moment niet mogelijk. De huidige editie is net begonnen. Wanneer deze editie bijna ten einde is, komt er weer een nieuw inschrijvingstopics op het OSM: Crew & Community events forum. Daar zou je je crew dan kunnen inschrijven.

W. Flierman_NLW AART123_NLA 2 Replies Last reply
    0
  • W. Flierman_NLW Offline
    W. Flierman_NLW Offline
    W. Flierman_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@fc-eddie_nl said in Werking van een crew:

@aart123_nl

Nee hoor, elke crew kan meedoen, zolang er maar genoeg leden van je crew willen meedoen. Bij de lagere divisies zullen er 3 leden bereid moeten zijn om mee te doen. Bij de twee hoogste (Champions League en Europa League) zullen er 4 leden bereid moeten zijn om mee te spelen. Het eerste stuk in de openingspost in het Crewcup: Regels en Opzet is een beetje oud en was meer bedoeld voor de overgang van de oude versie (OSM 2.0) naar de huidige versie (OSM 3.0). Inmiddels is er aan de indeling al het nodige veranderd.

Inschrijven is op dit moment niet mogelijk. De huidige editie is net begonnen. Wanneer deze editie bijna ten einde is, komt er weer een nieuw inschrijvingstopics op het OSM: Crew & Community events forum. Daar zou je je crew dan kunnen inschrijven.

Hallo,

Ik denk niet dat ik hier goed zit, maar t ziet er naar uit dat FC Eddie mij kan helpen met de vraag 'waar kan ik een crew joinen?' ik ben sinds 2006 lid en ben dit vak weer gaan uitoefenen na een vakantie van een aantal jaar. Ik heb 55.000 punten en 30% van de wereld.

Vertrigo_NLV FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
    0
  • Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NL
    replied to W. Flierman_NL on last edited by

@w-flierman_nl Probeer hier eens een oproepje te plaatsen: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/526/zoekt-crew-nieuwe-leden/182 🙂

alt text alt text

1 Reply Last reply
    0
  • AART123_NLA Offline
    AART123_NLA Offline
    AART123_NL
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@fc-eddie_nl
    Ah top! Erg bedank voor je hulp!

0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to W. Flierman_NL on last edited by

@w-flierman_nl

Zie de link van Vertrigo. Daar kan je een oproepje plaatsen dat je geïnteresseerd bent in een crew.

Via OSM zelf (alleen nog website op dit moment) staat er rechtsboven (links naast je managernaam) een schildje. Hier vind je het overzicht van alle crews en is er ook de optie om zelf een crew aan te maken, mocht je dat willen. Veel crews zullen privé zijn, dus daar zou je alleen in kunnen komen door middel van een uitnodiging van een (mede)beheerder van de crew.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to AART123_NL on last edited by

@aart123_nl

Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze je topic. Mocht je nog meer vragen hebben dan mag je een nieuw topic aanmaken.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular