Dokter
-
Managernaam: Sanderjep15
Clubslot: Slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 22-02-2018
Team: Gabela
Competitienummer: 4139327
Server: Thierry
Screenshot(s):
Welk apparaat: iOS app
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Mijn speler is behandeld door de dokter, ik kreeg de melding dat de blessure van Höjbjerg van 2 wedstrijden naar 0 was gegaan. Echter wanneer ik mij opnieuw inlogde stond er dat hij 1 wedstrijd geblesseerd is terwijl ik eerst de melding kreeg dat mijn team uit echte bikkels bestaat.
Overige opmerkingen: Ik had het al een paar keer eerder gehad maar er toen geen screenshots van gemaakt.***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser: nvt***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel: Iphone 8 Plus
App Versie: De laatste altijd anders kan ik niet inloggen. -
@sanderjep15_nl
Als ik naar je team kijk, is die speler niet meer geblesseerd. Het probleem lijkt mij dus lokaal in je app te zitten. Waarschijnlijk zal een harde reset het probleem verhelpen. Zo niet, dan hebben we graag nog een screenshot via de website nodig. Dan kan GB zien dat die speler toch echt niet geblesseerd is.
-
@fc-eddie_nl Klopt, na de simulatie gister is de blessure weer 1 dag minder geworden waardoor hij nu weer fit is.
Zal het bij een volgende geblesseerde speler eens via een browser proberen. -
@sanderjep15_nl
Ah oké. Dat verklaart dat ik hem als fitte speler zag :). Wel een vreemd voorval. Mocht je het nog eens tegenkomen check dan inderdaad ook of het via de website ook fout gaat en meld het zo snel als mogelijk. Nu is het lastig te bepalen of dat dit echt een bug in de app en/of website is of dat het een lokale glitch bij jou was.
Bij deze sluit ik dan ook je topic.