• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Rode kaarten

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
7 Posts 5 Posters 2.7k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • AART123_NLA Offline
    AART123_NLA Offline
    AART123_NL
    wrote on last edited by

Ik ben hier nu wel een beetje klaar mee. Bij 3 verschillende competities heb ik de laatste 3 speelronden elke keer een rode kaart gekregen, wat ervoor gezorgd heb dat ik niet won. Waar slaat dit op? Het zijn directe rode kaarten erg vroeg in de wedstrijd. Bij Schalke 2 wedstrijden achter elkaar! Hoe kunnen jullie dit doen? Dit verpest het spel.

Silvester J_NLS 1 Reply Last reply
    0
  • Thoadz_NLT Offline
    Thoadz_NLT Offline
    Thoadz_NL
    wrote on last edited by

Misschien heeft het te maken met je tactiek. Wanneer je bij Tackelen, Roekeloos speelt, heb je een veel grotere kans op rode kaarten dan wanneer je Normaal speelt bijvoorbeeld.

Ook kan het zijn dat de scheidsrechter die je in de wedstrijden had erg streng is. Dan kan het ook maar zo dat je tegen een rode kaart aan loopt..

Ik denk dat het gewoon pech is en je net op het zelfde moment een rode kaart pakte per slotje. Iedereen heeft hier wel eens last van en OSM doet dit niet expres. 😉

De Boterbloemen_NLD AART123_NLA 2 Replies Last reply
    0
  • De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NL
    replied to Thoadz_NL on last edited by

@thoadz_nl said in Rode kaarten:

Misschien heeft het te maken met je tactiek. Wanneer je bij Tackelen, Roekeloos speelt, heb je een veel grotere kans op rode kaarten dan wanneer je Normaal speelt bijvoorbeeld.

Ook kan het zijn dat de scheidsrechter die je in de wedstrijden had erg streng is. Dan kan het ook maar zo dat je tegen een rode kaart aan loopt..

Ik denk dat het gewoon pech is en je net op het zelfde moment een rode kaart pakte per slotje. Iedereen heeft hier wel eens last van en OSM doet dit niet expres. 😉

Zegt ook niet alles, speelde gister met een gele scheids normaal, en mijn tegenstander roekeloos. Osm vond het nodig om mij rood te geven, en de tegenstander niet. Dus zit sowieso een scheef systeem achter 😠

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

Thoadz_NLT 1 Reply Last reply
    0
  • Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NL
    replied to AART123_NL on last edited by Silvester J_NL

@aart123_nl
    Zoals hierboven al staat vermeld, is het inderdaad handig om ook te vermelden welke mentaliteit je in deze wedstrijden had, welke mentaliteit je tegenstander had en hoe streng de scheidsrechter was.

Daarnaast zal je de ene keer gewoon pech hebben met een verhoogd aantal rode kaarten en zal je de andere keer een seizoen lang bijna geen enkele rode kaart pakken. Los van het feit dat je je mentaliteit op sommige momenten aan de scheidsrechter aan kunt passen, kun je hier verder vrij weinig aan doen.

Community Manager: OSM NL

1 Reply Last reply
    0
  • Thoadz_NLT Offline
    Thoadz_NLT Offline
    Thoadz_NL
    replied to De Boterbloemen_NL on last edited by

@de-boterbloemen_nl Dat is nog eens pech hebben..

1 Reply Last reply
    0
  • AART123_NLA Offline
    AART123_NLA Offline
    AART123_NL
    replied to Thoadz_NL on last edited by

@thoadz_nl Ja snap ik. Ik pas altijd mijn mentaliteit aan op de scheidsrechters. volledig rood speel ik voorzichtig, oranje normaal en groen agressief. Ook gedaan met de rode kaart gevallen.
    Het is wel erg apart dat dit 2 wedstrijden achter elkaar is gebeurd en ik die dus ook verloren heb. van Bayern snap ik, maar thuis van een computer..

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    wrote on last edited by

Zoals Silvester al aangaf kan je weinig anders doen dan de mentaliteit aanpassen op de scheids. Uiteraard betekent dat dan niet dat je dan helemaal geen rode kaarten meer ontvangt. Blijft toch vooral een kwestie van wat geluk hebben. Maar goed, vooral tegen CPU teams is het frustrerend als je door een rode kaart de wedstrijd verliest.

Geen idee eigenlijk of Gamebasics echt van plan is om hier iets aan te doen. En als ze het al wel van plan zouden zijn, dan is dit iets dat voor nu een zeer lage prioriteit zal krijgen. Sowieso zijn ze niet echt van het aanpassen van de engine. Te veel risico dat er meer kwaad dan goed mee wordt gedaan.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular