Duelleren
-
Ik heb 2 vragen over de nieuwe app feature duelleren.
1, Sommige managers spelen osm nog via de computer maar kunnen dan niet meedoen met duelleren.
Word dit nog toegevoegd aan osm in de komende tijd?- Als je via de app meedoet aan duelleren en je kiest een slotje dan zie je hem in de app staan maar op de computer zie je een leeg slot staan die je nog in kan vullen, komen hier problemen van? Want die kun je dan niet zien in de app neem ik aan?
-
Ik zal dit even intern navragen bij Gamebasics.
-
Ander vraagje over het duelleren, stel ik haal mijn doelstelling komt er dan een beker te zien van de competitie waar ik de battle in doe (in mijn geval spanje) (dus onder spanje een beker van doelstelling) of wordt de beker geplaatst in een aparte benaming?
-
@frituurpannekes_nl said in Duelleren:
Ander vraagje over het duelleren, stel ik haal mijn doelstelling komt er dan een beker te zien van de competitie waar ik de battle in doe (in mijn geval spanje) (dus onder spanje een beker van doelstelling) of wordt de beker geplaatst in een aparte benaming?
Crewbattles fungeren als een gewone competitie, dus een behaalde doelstelling in de crewbattle weegt hetzelfde als je doelstellingen halen in elk ander soort competitie. Die zal dus gewoon in je prijzenkabinet komen te staan. En bij je wereldoverheersing wordt die beker dan toegevoegd aan al je gespeelde competities in Spanje.
-
-
Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit systeem ook op de website ingebouwd gaat worden. Wanneer dit gaat gebeuren is nog niet bekend. Ik denk dat GB eerst dit systeem goed wilt laten functioneren op de apps, alvorens er gewerkt gaat worden aan de webversie. Voor nu kan je dus alleen een battle beginnen/joinen via de app.
-
Wanneer een battle zich in de opstartfase bevindt (leden moeten de battle nog joinen) blijft er inderdaad een leeg clubslot staan op de website. Echter, kan je het slot dan niet gebruiken, totdat de crewbattle daadwerkelijk begonnen is (wanneer de crewbattle zich in VB1 bevindt). Pas dan kan je ook via de website je team managen. Er kunnen hierdoor dus geen problemen ontstaan.
-
-
@fc-eddie_nl bedankt voor de tekst en uitleg
-
Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze je topic.