• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Transfer bug ?!?!

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
3 Posts 2 Posters 791 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

De laatste paar dagen lukt het amper om spelers te verkopen. Ik vraag me toch ernstig af of hier sprake is van een bug. Ik heb namelijk nu al 3 dagen geen van de 4 spelers verkocht die ik op de transferlijst heb staan. Toevallig zag ik al een eerder topic voorbij komen van iemand die daar ook last van had. Ik kon daar helaas niet meer op reageren, want de topic was gesloten. Echter staan daar reacties als 'pech', 'te hoge prijzen', etc. Nu valt daar inderdaad wat voor te zeggen, alleen gaat die vlieger hier nu niet op. Ik pas namelijk regelmatig de prijzen aan, en dus variëren de prijzen behoorlijk tussen heel hoog of juist weer een stuk lager, daar kan het dus niet aan liggen. Verder is het in dat licht zéér onwaarschijnlijk dat je dan geen van je 4 spelers verkoopt. Osm is toch in zoverre geprogrammeerd dat ze zo nu en dan spelers van de transferlijst afplukken. Deze ontwikkelingen vind ik zelf zeer frustrerend en irritant, want zo kan ik mijn team niet verder verbeteren. Het is nogal een sta-in-de-weg, en ik zou daarom graag willen dat iemand hier naar kijkt. De meest voordehand liggende verklaringen ken ik wel, maar die acht ik hier zeer onwaarschijnlijk. Zou iemand hier zn licht over kunnen laten schijnen aub? En deze topic ietwat serieus kunnen nemen, want ik begin niet domweg een topic als de oplossing voor het probleem zo voor de hand ligt. ik heb alle mogelijk opties bekeken, en vermoed toch dat er meer aan de hand is.

Graag (re)actie hierop.

Groeten

Jkwadraat_NLJ 1 Reply Last reply
    0
  • Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NL Dutch Users
    replied to Jkwadraat_NL on last edited by

Dit ervaar ik overigens op beide slots waarop ik actief ben. Bij Spanje is het zelfs zo dat niemand spelers verkoopt, terwijl veel clubs spelers te koop hebben staan. Dus in hoeverre je hier dan nog van 'pech' kunt spreken? Blijkbaar heeft heel de competitie dan pech? Lijkt me stug. En hoge prijzen is dan ook niet meer echt een geldig argument daarvoor. Ik vermoed toch een probleem bij de 'workers'.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Jkwadraat_NL on last edited by FC Eddie_NL

@jkwadraat_nl

De laatste paar dagen heb je gewoon een aantal spelers verkocht. Met Alaves heb je eergisteren iets van 4 spelers verkocht. Geen idee dus hoe je er bij komt dat je geen spelers verkoopt. Of denk je soms dat je elke dag minstens 4 spelers zou moeten verkopen? De ene dag loopt het lekker en de andere dag verkoop je niets. Zo werkt het gewoon.

Ook al verander je continue de prijs, wil dat niet meteen zeggen dat spelers dan wel direct verkocht worden. Daarnaast, hoe lang wacht je met de prijs aanpassen? Misschien dat iets meer geduld uitoefenen wat meer succes oplevert.

In Spanje veel clubs die spelers op de transferlijst hebben staan? Ehhh...iets van 3 of 4 andere teams hebben slechts spelers op de transferlijst staan. Met 10 managers noem ik dat niet heel veel. Ook in je Duitse competitie zijn er nauwelijks managers die spelers op de transferlijst hebben staan. Dit betekent dus dat de kans groter is dat er niet elke worker een speler verkocht wordt.

De manager van Bayer Leverkusen heeft vandaag 2 spelers verkocht. Dus workers werken gewoon.

Nee sorry, maar ik zie echt niet in waarom er problemen zouden moeten zijn.

In het vervolg: Check altijd eerst of de 'buitenlandse spelers' die op de transferlijst staan, in waarde dalen. Met elke worker gaat hun prijs namelijk ietsjes omlaag. Als de prijs van deze spelers zakt, dan werkt de transferengine gewoon.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular