• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Spelers verkopen niet

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
3 Posts 3 Posters 6.2k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NLJ Offline
    Jkwadraat_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ik wil nog even terug komen op een post die ik eerder had geplaatst. Hierop was wel een reactie gekomen, maar had ik geen kans meer om op te reageren. Dat wil ik hierbij dus alsnog doen.

Immers blijft het raar. Ik heb nu, en ik zal wat specifieker proberen te zijn, al 4/5 dagen geen speler verkocht in mijn DUITSE competitie. Iets klopt hier gewoon niet. Ik snap dat het per dag verschillend kan zijn hoeveel mensen je verkoopt, dat het de ene dag minder is dan de andere. Maar 4/5 dagen geen spelers verkopen in een competitie? Dat is zeer onwaarschijnlijk. Niet alleen onwaarschijnlijk, maar dit is ook niet iets waar ik ooit eerder mee te maken heb gehad, en ik speel toch al wel een aardig tijdje osm nu. Tuurlijk gebeurd het wel is dat je een dag geen spelers verkoopt, maar ik heb het nog nooit eerder meegemaakt dat ik in 5 dagen geen speler verkoop. Daarnaast, ja ik pas de prijzen aan, en je kan je afvragen of het verstandig is/beter is om soms geduldig te zijn. Echter heb ik dit in al mijn tijd op osm zo gedaan, en het heeft altijd gewerkt, dus waarom nu niet? En goed, dat het is een keer niet werkt, oke, maar dan 5 dagen niks verkopen terwijl je daarvoor altijd wel het één en ander verkocht? dat is nieuw, en vreemd. Ik heb toch het idee dat er meer aan de hand is, dit is mij namelijk nog nooit overkomen. Je moet me ook niet precies vragen wat, ik ben de kenner hier niet. Ik hoop dat iemand anders daarmee kan helpen. Ja, de spelers dalen wel in prijs. En in spanje word er nog wel erg sporadisch iets verkocht, en toch ook veel minder dan daarvoor. Ik begrijp gewoon niet hoe het van de 1 op de andere dag ineens bam kan veranderen. Normaal verkocht je gewoon zo nu en dan spelers, 1ne dag meer dan de andere. Nu is het ineens van de 1 op de andere dag dat je in 1 keer 4/5 dagen niemand verkoopt. das toch gek?

1 van de dingen die ik wel uit de eerste post heb kunnen opmaken, is dat dus wanneer er minder clubs actief zijn op de transferlijst, je wellicht niet of nauwelijks spelers verkoopt? of letterlijke tekst: dan komen er minder workers langs (of iets in die trend) ? Dit is dan voor mij nogal nieuw. Hier heb ik nooit eerder last van gehad. En het is niet de eerste keer dat ik in een competitie speel met redelijk in-actieve managers. Maar is dat dan de oorzaak van de lage vérkoop? Zodra er minder managers actief zijn op de transfermarkt, komen er minder workers langs en verkoop je minder? Lijkt mij van niet. Waarom zou dat nu ineens zo zijn. Normaal heb ik daar nooit last van. Kan het dan zijn dat osm dat heeft doorgevoerd ergens afgelopen dagen? is dat iets nieuws?

Al met al blijft het een gek verhaal. Zo gaan er weken (en afgelopen jaren ook gewoon) voorbij dat je dagelijks wel 1/2 spelers verkoopt. Misschien een dagje niet, misschien een dagje veel, misschien een dag een aantal. Maar dan patsboem uit het niets verkoop je 5 oid dagen niemand. Dat vind ik dan vreemd. Waarom zou dat nu ineens zo zijn, terwijl ik ZELF niks aan mijn verkoop strategie heb veranderd?

Graag hoop ik dat hier toch naar gekeken kan worden. van iets naar niets vind ik wel een groot verschil, zeker als het nu al dagen lang zo is, en dus niet incidenteel. een dag pech, oke, maar meerdere dagen zonder aanwijsbare reden? En nogmaals, hoe ik het deed werkte prima, 1ne keer beter als de andere. waarom dan nu ineens helemaal niks voor 5 dagen.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • Davemx_NLD Offline
    Davemx_NLD Offline
    Davemx_NL
    wrote on last edited by Davemx_NL

Ik heb even gekeken naar jouw duitse selectie en het is mij wel volkomen logisch waarom je al 5 dagen niks verkoopt.

Spelers boven de 15 Miljoen verkopen over het algemeen een stuk moeilijker.
    ik zie dat jij 4 spelers op de transferlijst heb staan van boven de 30 Miljoen die gaan idd bijna niet verkopen en is het dus mazzel als je die verkoopt.

Ik zelf heb bijna nooit spelers op de TL staan die hoger zijn dan 15 Miljoen, mijn max is ook nooit spelers op de TL te zetten hoger dan 20 Miljoen.

jouw spelers zijn gemiddeld 12 Miljoen waard die je op de TL hebt staan.
    dus 12 Miljoen x 2,5 = 30 Miljoen. zie dus mijn post hierboven waarom je deze spelers niet verkoopt.

Hopelijk kan je hier iets mee en als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Winners never quit, Quitters never win

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Jkwadraat_NL on last edited by

@jkwadraat_nl

En je hebt al een speler verkocht met Hannover zie ik. Ik denk dat je nu dus ook je antwoord hebt op je vraag. Of te wel: Er was niets aan de hand en het was gewoon een kwestie van pech. Je kan gewoon dagenlang geen spelers verkopen, ook met 4 spelers op de transferlijst.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular