Enkele vragen
-
Blijkbaar titel verkeerd gezet in het vorige topic. Heb enkele vragen.
Allereerst is er blijkbaar een update geweest. De chat is handiger geworden maar ik kan geen chats verwijderen.
De onderwerpen kan ik ook niet meer aanvinken als gelezen. Ook irritant.
En wat vrienden betreft: Ik wil mijn vriendenlijst eens opruimen maar ik moet naar hun profielen gaan om ze één per één te verwijderen. Het zou handiger zijn om ze in de lijst in één keer te verwijderen. Geblokkeerde gebruikers kan ik ook niet uit mijn lijst verwijderen. Dank.
-
Nog een ideetje: Kan het niet weer worden ingesteld dat je de in/uit lijst ziet bij crews? Al tijden weg. Ook op het algemeen crewforum destijds.
-
@furrax_nl
Hey Gianni,
Chats kan je nog steeds verwijderen. Ga daarvoor naar de pagina waar al je chats vermeld staan. Klik vervolgens op een chat en je zal rechts alle geplaatste berichten in die chat zien. Boven alle berichten (je zal misschien even naar boven moeten scrollen) zie je dan een tandwieltje staan. Klik daarop en je krijgt onder meer de optie om de chat te 'leaven'. Als je daar op klikt verwijder je jezelf uit die chat en wordt die ook uit je lijst verwijderd.
Geen idee wat betreft onderwerpen markeren als gelezen. Wat krijg je te zien als je bijvoorbeeld naar het Hulp forum gaat en bovenaan alle topics op 'acties' klikt. Kan je daar niet op 'alles markeren als gelezen klikken'? Hoe deed je dit bijvoorbeeld voordat deze laatste update van kracht ging?
De vriendenlijst gaat geloof ik een keer een update krijgen waarmee je wel in een keer meerdere vrienden tegelijk kunt verwijderen. Zal alleen wel lage prioriteit hebben voor nu. Via de website kan je inderdaad op dit moment geen managers uit je vriendenlijst verwijderen wiens account verwijderd of geschorst/gelocked is.Hier zit een bug in bij de webversie. Via de iOS app is het wel mogelijk om dit te doen. Geen idee of het via de Android app ook kan.
Het lijstje met in- en uitgaande crewleden zal uiteindelijk weer toegevoegd gaan worden.
-
Vrienden verwijderen lukt inderdaad via de Android-app. Chats zijn ook reeds verwijderd. Dan nu nog afwachten tot de in/uit toevoeging. Bedankt.
-
Alsjeblieft.
-
De bug voor het niet kunnen verwijderen van gelockte managers uit je vriendenlijst op de website is nu gefixt. Nu zouden we iedereen ook op de website moeten kunnen verwijderen.