Timotheüs van Ename
-
Passeert heden ten dage zijn 26ste levensjaar. Van harte
-
Mijn welgemeende felicitatie
-
Wat een leeftijd, man man man
-
Gefeliciteerd Tim!
-
26 nog maar? Dacht dat het een ouwe man van 62 was
-
@bringdaruckus_nl
Zo voel ik me ook en je bent zo oud als je je voelt he.Goed topic overigens!
-
Gefeliciteerd pikkebaas
Kom nou eens ff langs hier in V'daal -
Gefeliciteerd
-
@kagchelland_nl
Waar? -
Veenendaal kerkstraat
-
Zandbergen jonguh!
-
@kagchelland_nl
Werk je daar standaard? -
@Kagchelland_NL Zou je niet veel liever weer in Rotterdam wonen? Ik zou het eten echt missen als ik niet meer in de Randstad zou wonen en aangezien eten nogal een hobby voor jou is.
-
@timeenennaam_nl al 3 jaar
-
@bringdaruckus_nl Ja goed punt man. In Tokio leefde ik ook helemaal op XD ik houd wel van grote stad
maar goed, ik woon nu in een kleine stad, geen kutdorp ofzo. En kom er nog redelijk veel -
@kagchelland_nl said in Timotheüs van Ename:
@bringdaruckus_nl Ja goed punt man. In Tokio leefde ik ook helemaal op XD ik houd wel van grote stad
maar goed, ik woon nu in een kleine stad, geen kutdorp ofzo. En kom er nog redelijk veelJa ik snap best dat ze daar nog wat snackbars, chinese afhaal en wat all you can eat dingen hebben, sushi enzo. Maar eerlijk lijk je me een typische millenial die het liefst 5x per week goed uit eten gaat. In jou geval een dikke steak ofzo
-
@kagchelland_nl ik kom ook
-
@bringdaruckus_nl Klopt ook. Maar er zit genoeg in de regio, en vanwege het werk weet ik ook waar In Rotterdam/Amsterdam word je dan weer kapotgegooid met tentjes die pretenderen topspul te serveren terwijl ze vieze troep kopen.
Dikke steak voor een dikke vent #king
-
Gauchos aan de maas, Suicide Club, Harbour Club , Loetje(goedkoop) genoeg steaks van kwaliteit in de Randstad
-
@l-r-van-kessel_nl
Gauchos is grasgevoerd Zuid-Amerikaans vlees. Niet slecht maar wel goedkope variant van the real deal. Je wilt altijd graangevoerd hebben. De steaks van Loetje zijn geïnjecteerd. Harbour Club inderdaad prime spul.
Maar ik zou CEO - Baas van het Vlees adviseren. Een paar keer gegeten en altijd goed.
Nog beter is The Roast Room in Amsterdam.