Managerpunten.
-
Ik merk dat mijn managerpunten die in heb behaald niet meer opgeteld worden bij het totaal.
Wat is hiervan de reden? -
Heb ik in het verleden ook al gehad.
Komt normaal gezien automatisch in orde binnen een paar dagen.
Indien dit niet het geval zou zijn mag je dat hier altijd laten weten.
-
Nog steeds niet in orde, duurt nu al een tiental dagen!!
Ik dacht dat men iemand die osm al gedurende 10 jaar speelt
met iets meer respect behandelde! -
Dan dan kan je dat aangeven. Het is niet gelijk dat mensen die dit spel al langer spelen voorgetrokken worden.
Even de stappen volgen die hier staan. https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt/2
-
Misschien een rare vraag, maar weet je hoe het managerpunten systeem werkt? Het is namelijk niet simpel alle managerpunten bij elkaar optellen.
Ten eerste heeft elk clubslot een eigen ranking. Resultaten behaald op je clubslot 1 tellen mee voor de ranking op je clubslot 1. En datzelfde geldt voor de andere slots.
Ten tweede wordt het aantal managerpunten minder 'waard' voor de ranking, naarmate ze langer geleden behaald zijn.
- Managerpunten die korter dan 180 dagen geleden zijn behaald, tellen voor 100% voor de ranking.
- Mangerpunten die tussen de 180 dagen en 700 dagen behaald zijn zullen in stappen steeds minder waard gaan worden, totdat ze uiteindelijk nog maar voor 1% meetellen voor de ranking.
- Mangerpunten die langer dan 700 dagen geleden behaald zijn, tellen voor 1% mee in de ranking.
Dus tenzij je de precieze stappen weet in die 520 dagen dat de managerpunten minder waard wordt, lijkt het mij dat je de managerpunten gewoon gekregen hebt.
Mocht je zeker weten dat je ze niet ontvangen hebt, dan mag je dit als een bug melden door het template in te vullen die je in de bovenstaande link kunt vinden, inclusief bewijs waaruit blijkt dat je de managerpunten niet ontvangen hebt.
En nee, dit heeft niets te maken met gebrek aan respect. Iedereen die het idee heeft dat ze last van een bug hebben, dienen het bugtemplate in te vullen inclusief screenshots van het probleem. Zonder genoeg bewijs, kunnen wij simpelweg dit niet doorgeven aan Gamebasics.
-
Geen reactie meer, dus zal hopelijk duidelijk zijn. Tijd dus voor een slotje.